Ο Μαξ Φερστάπεν είπε ότι το μεγαλύτερό του πρόβλημα στο GP Τουρκίας ήταν “να μην αποκοιμηθώ”, καθότι δεν είχε την ταχύτητα να απειλήσει τη Mercedes W12 του Βάλτερι Μπότας, και έπρεπε να ακολουθεί διαρκώς ρυθμό προστασίας των ενδιάμεσων ελαστικών του.
Ο Μαξ Φεστάπεν δεν είχε σκοπό να ρίσκαρε στον αγώνα της Κωνσταντινούπολης το ενδεχόμενο μιας αποτυχημένης στρατηγικής, μιας και ο Λιούις Χάμιλτον εκκινούσε εννέα θέσεις πίσω του (λόγω αλλαγής κινητήρα) και αυτό εκ των πραγμάτων θα έδινε πίσω στον Ολλανδό μοτοσικλετιστή σήμερα (10/10) το προβάδισμα στη βαθμολογία, έξι αγώνες πριν το τέλος της σεζόν.
Ο Μαξ, που πλέον προηγείται στο πρωτάθλημα του Χάμιλτον με 6 βαθμούς, σε ερώτηση ποια ήταν η μεγαλύτερη δυσκολία του στο σημερινό αγώνα απάντησε «να μείνω ξύπνιος». Και συνέχισε: “Όλα είχαν να κάνουν με τη διαχείριση των ελαστικών. Έτσι, δεν πίεζα ποτέ, έπρεπε να συμπληρώσω έναν συγκεκριμένο αριθμό γύρων και μετά να μπω για ένα φρέσκο σετ”.
Ο Ολλανδός συμπλήρωσε: “Δεν ήταν εύκολο σήμερα, η πίστα ήταν πολύ ολισθηρή. Έπρεπε να διαφυλάξουμε σε όλο τον αγώνα τα ελαστικά κι έτσι δεν μπορούσαμε να πιέσουμε.
Φαίνεται ότι ο Βαλτέρι είχε λίγο καλύτερη ταχύτητα και μπορούσε ταυτόχρονα να προστατεύει τα ελαστικά, ίσως και λίγο καλύτερα. Αλλά φυσικά είμαι χαρούμενος με τη δεύτερη θέση διότι σε αυτές τις συνθήκες είναι εύκολο να τα υπολογίσεις λανθασμένα και να πέσεις πολύ πίσω”.
Ο Σέρχιο Πέρεθ, από την πλευρά, του διασκέδασε τις εντυπώσεις των τελευταίων του φτωχών εμφανίσεων με ένα βάθρο που χρειαζόταν, για το γόητρό του στην ομάδα. Σε αντίθεση με τον Φερστάπεν, ο Μεξικανός είχε αρκετές στιγμές έντασης στον αγώνα, αρχικά υπερασπιζόμενος την 4η θέση από τον Λιούις Χάμιλτον, και τελικά περνώντας στο τέλος τον Σαρλ Λεκλέρ για την 3η.
“Ήταν ένας αρκετά έντονος αγώνας», είπε ο Πέρεθ, “ειδικά στις μάχες με τον Λιούις και τον Σαρλ. Η εκκίνησή μου ήταν πολύ καλή, ελέγξαμε τα ελαστικά καλά, και ήταν δύσκολο να ξέρεις που βρίσκεσαι διότι τα ελαστικά έχαναν και ανακτούσαν διαρκώς την απόδοσή τους”, κατέληξε.