Αναμφισβήτητα το ποδόσφαιρο και το μάρκετινγκ είναι δύο πράγματα που βαδίζουν μαζί. Αυτό είναι κάτι που συμβαίνει εδώ και πολλά χρόνια, πόσο μάλλον στην εποχή την οποία ζούμε. Στη Βραζιλία ωστόσο το τερμάτισαν!
Στο πρωτάθλημα της Μπαΐα και συγκεκριμένα στην αναμέτρηση της Φλουμινένσε ντε Φέιρα με την Βιτόρια, οι παίκτες της πρώτης εισήγαγαν νέα «ήθη» στο χώρο του ποδοσφαίρου, πηγαίνοντας την δημιουργικότητα που αφορά τις εμπορικές συμφωνίες όχι ένα, αλλά πολλά βήματα μακριά.
Στα όρια της απελπισίας, σίγουρα όμως με απόλυτη επιτυχία, οι ποδοσφαιριστές της «Φλουτσάο» όπως είναι το παρατσούκλι της Φλουμινένσε ντε Φέιρα, κατέβηκαν να αγωνιστούν με πολύ «ιδιαίτερες» φανέλες. Σε αυτές τα νούμερα των παικτών είχαν μετατραπεί σε ένδειξη τιμών που αντιστοιχούσε σε συγκεκριμένα προϊόντα σούπερ μάρκετ, ενημερώνοντας με αυτό τον τρόπο τους καταναλωτές για τις εκπληκτικές προσφορές!
Η ενέργεια αυτή έφερε «πολεμικό» κλίμα στην ομάδα με τους οπαδούς να ξεσπούν εναντίον της διοίκησης και τους αντιπάλους να χαμογελούν ειρωνικά.