«Η ταχύτητα πρόσκρουσης υπολογίζεται στα 80 -85 χλμ την ώρα», ανέφερε.
O Mad Clip (Πήτερ Αναστασόπουλος) έχασε την ζωή του σε τροχαίο ατύχημα στις 2 Σεπτεμβρίου. Το πόρισμα του πραγματογνώμονα της οικογένειας του τράπερ, Παναγιώτη Μαδιά, επιχειρεί να ρίξει φως στα αίτια του δυστυχήματος.
«Ο Mad Clip στάθηκε πολλαπλά άτυχος, με αποκορύφωμα την πρόσκρουση στον φωτιστικό στύλο. Αν το όχημα είχε χτυπήσει στο δέντρο και όχι στον στύλο, το εύρος της περιφέρειας του θα είχε απορροφήσει μεγάλο δυναμικό φορτίο με αποτέλεσμα ίσως ο οδηγός να είχε τραυματιστεί βαριά, αλλά να ζούσε…», είπε στην κυριακάτικη RealNews ο Παναγιώτης Μαδιάς.
Όπως σημειώνεται στο πόρισμα του πραγματογνώμονα «σε αυτού του είδους τις προσκρούσεις οχημάτων με μικρής έκτασης-διαμέτρου εμπόδιο, όπως εν προκειμένω ο μεταλλικός φωτιστικός στύλος με διάμετρο 20 εκατοστών όπου προσέκρουσε το αυτοκίνητο με την αριστερή του πλευρά, είναι ό,τι χειρότερο μπορεί να συμβεί γιατί εμβολίζεται δραματικά ο ζωτικός χώρος της καμπίνας του οχήματος και δεν μένει πλέον ζωτικός χώρος επιβίωσης των επιβατών».
Σύμφωνα με το πόρισμα του κ. Μαδιά, «η ταχύτητα πρόσκρουσης του αυτοκινήτου στη μεταλλική κολόνα ήταν μικρότερη της αρχικής ταχύτητας εκτροπής του οχήματος (την οποία υπολογίζουμε στα 134 χλμ) λόγω της επιβράδυνσης που υφίστατο το όχημα ολισθαίνοντας με τους τροχούς του. Έτσι, την ταχύτητα πρόσκρουσης την υπολογίσαμε στα 80-85 χιλιόμετρα. Όμως σε παρόμοιες συγκρούσεις είχαμε θανατηφόρους τραυματισμούς ακόμα και με 65 χιλιόμετρα την ώρα».
Σχετικά με την μοιραία εκτροπή του οχήματος ο κ. Μαδιάς αναφέρει: «Την 5η μέρα μετά το συμβάν υπέπεσε στην αντίληψή μου υλικό από τις κάμερες του παρακείμενου πρατηρίων καυσίμων και αποκλείστηκε το ενδεχόμενο εμπλοκής κάποιου άλλου οχήματος, ζώου ή πεζού. Ερμηνεύοντας λοιπόν το υλικό παρατηρήσαμε τα εξής: Το αυτοκίνητο εξέρχεται με επιτυχία το καμπυλόγραμμο τόξο της δεξιάς στροφής και μέσα στην ευθεία παρατηρείται μια πολύ μικρή δεξιόστροφη κίνηση (μικρή περιστροφή) του αυτοκινήτου και εν συνεχεία βλέπουμε όλως παραδόξως μια αλλοπρόσαλλη και μη αναμενόμενη εντελώς ξαφνική εκτροπή του αυτοκινήτου με φόρα και κατεύθυνση αριστερόστροφη. Εν συνεχεία επέρχεται η πρόσκρουσή του στο μεταλλικό ιστό φωτισμού αφού προηγουμένως διέγραψε τόξο 210 μοιρών».
«Η πιθανολογούμενη εκτίμησή μου ως προς τα αίτια είναι ότι αυτά θα πρέπει να αναζητηθούν στο αν συνέβη κάτι στον οδηγό ή στο αυτοκίνητο, μήπως σε αυτή τη στιγμή ο οδηγός, αντιλαμβανόμενος ότι πάει να χάσει τον έλεγχο του οχήματος, προβαίνει σε ξαφνικό υπερδιορθωτικό ελιγμό προς τα αριστερά χάνοντας εντελώς τον έλεγχο του οχήματος, με τα επερχόμενα αποτελέσματα».
Κομβικό ρόλο στην έρευνα του κ. Μαδιά αποτέλεσε το ερώτημα αν υπήρχαν νερά στο οδόστρωμα. «Κατά τον έλεγχο των ελαστικών του αυτοκινήτου διαπιστώθηκε ότι ήταν σε καλή κατάσταση και με υπόλοιπο χρόνο ζωής. Ο τύπος των ελαστικών ήταν semi slick, που είναι ένα ελαστικό πίστας βελτιστοποιημένο για χρήση σε στεγνή πίστα και η τελευταία έκδοσή του για κορυφαίες επιδόσεις σε στεγνές πίστες αγώνων. Σε βρεγμένες πίστες ή δρόμους τα ελαστικά semi slick και ειδικά όταν είναι φθαρμένα μπορούν να επηρεαστούν πάρα πολύ από φαινόμενα υδρολίσθησης». Παρά τους ισχυρισμούς αυτοπτών μαρτύρων για βρεγμένο οδόστρωμα την ώρα του τροχαίου, το επιτελείο του κ. Μαδιά δεν κατάφερε να αντλήσει πληροφορίες αφού όλες οι καλωδιώσεις που συνδέονταν με τον εγκέφαλο της Porsche καταστράφηκαν.