Ο νομικός Σπύρος Χριστοφορίδης, ο οποίος συμμετέχει στην τριμελή επιτροπή που συστάθηκε για το άρθρο 99, αναφέρθηκε στο άρθρο και στις λεπτομέρειες που απομένουν έτσι ώστε να υπαχθούν οι κίτρινοι σε αυτό.
Αναλυτικά τα όσα είπε στο “Αθλητικό Μετρόπολις”:
Για το πότε θα ληφθούν οι τελικές αποφάσεις αναφορικά με το άρθρο 99: «Δεν μπορώ να το πω ακόμα. Έχει καταρτιστεί ένα σχέδιο και μια έκθεση ορκωτού λογιστή. Στάλθηκαν σε εμάς χθες και κάναμε τις παρατηρήσεις μας. Από κει και πέρα είναι απόφαση της διοίκησης να συνυπογράψει το δικόγραφο, αλλά και της Λέσχης να δώσει την τελική εντολή. Το νομικό κομμάτι έχει ολοκληρωθεί πάντως. Η απόφαση δεν είναι δικιά μας από εδώ και πέρα».
Για τις ευθύνες που θα έχει το φυσικό πρόσωπο που θα υπογράψει: «Μπαίνεις σε μια διαδικασία σκληρής διαπραγμάτευσης με τους πιστωτές σου. Αυτός που θα υπογράψει την έκθεση αναλαμβάνει τις ευθύνες που μπορεί να έχει η πορεία των διαπραγματεύσεων. Αν μια διαπραγμάτευση δεν τελεσφορήσει, η ποινική και αστική ευθύνη αναβιώνει σε χειρότερο βαθμό. Τις ευθύνες τις αναλαμβάνουν και όλοι οι πρόεδροι της ΠΑΕ από το 2004 και μετά. Αυτό ο νόμος το αναγνωρίζει και όσοι έχουν εγγυηθεί συμβάσεις να είναι και αυτοί αιτούντες».
Για το κόλλημα που ίσως υπάρξει με τους Αθανασίαδη και Ζαμπέτα: «Δεν ξέρω κατά πόσο η υπογραφή του κυρίου Ζαμπέτα και του κυρίου Αθανασιάδη θα γίνει δεκτή, επίσης πρέπει να πάρει και το ‘οκ’ από το Διοικητικό Συμβούλιο. Η διοικούσα επιτροπή όμως δεν έχει σχέση με αυτό. Η διοίκηση που φαίνεται τώρα είναι 7μελής. Οι νόμιμοι εκπρόσωποι της είναι οι Ζαμπέτας και Αθανασιάδης, οι οποίοι μπορεί να μην πάρουν τη σχετική πλειοψηφία. Αυτό ήταν ένα ζήτημα που θέσαμε. Προφανώς η ΠΑΕ ίσως χρειαστεί να κάνει ένα ΔΣ».
Για το δίπολο που έχει σχηματιστεί σχετικά με το πότε πρέπει να υπαχθεί ο Άρης στο άρθρο 99: «Το να είμαστε με το πιστόλι στον κρόταφο για μια τέτοια απόφαση δεν γίνεται. Αυτή η διαδικασία απαιτεί περισσότερο χρόνο. Θεωρώ ότι η κουβέντα καλώς ξεκίνησε τώρα για το 99, καθώς θα υπήρχε πρόβλημα αδειοδότησης σε τέτοια περίπτωση. Μιλάνε όλοι εκ του ασφαλούς. Αν γινόταν αυτό 3 μήνες πριν θα υπήρχαν πολύ περισσότερα διακυβεύματα».