Στην κορυφή της τηλεθέασης βρέθηκε η ρεβάνς της Εθνικής με την Ρουμανία (μπαράζ πρόκρισης στην τελική φάση του Μουντιάλ 2014) με 50.5% στο α’ ημίχρονο και 60.8% στην επανάληψη (μετάδοση απ’ το MEGA).
Ο Ολυμπιακός είχε σαν «αγώνες αιχμής» τον ποδοσφαιρικό τελικό Κυπέλλου κόντρα στον Αστέρα Τρίπολης που έδειξε ο ΑΝΤ1 (παράλληλα με τον ΟΤΕ TV) και τα παιχνίδια (για τους ομίλους του Τσάμπιονς Λιγκ 2013-14) με Άντερλεχτ και Μπενφίκα, σε Βέλγιο και Πορτογαλία αντίστοιχα, τα οποία μετέδωσε η Δημόσια Τηλεόραση. Αλλά (στο μπάσκετ) και τον τελικό της Ευρωλίγκα κόντρα στην Ρεάλ Μαδρίτης
Ο τελικός του Κυπέλλου που είχε και παράταση πήρε την τρίτη θέση στον πίνακα τηλεθέασης όλης της σεζόν με μέσο μερίδιο 45.7%. Σε ότι αφορά στα δύο παιχνίδια του Τσάμπιονς Λιγκ που προαναφέραμε, το Άντερλεχτ-Ολυμπιακός σημείωσε 25.6% και το Μπενφίκα-Ολυμπιακός 30.1%.
Τον τελικό της Ευρωλίγκα που έδειξαν παράλληλα ΕΡΤ και Nova, η Nielsen «έγραψε» στην (παλιά) Δημόσια Τηλεόραση μέσο μερίδιο 37% και στο τέλος τον είδαν (κατά μέσο όρο) μέχρι και 1.5 εκ. κόσμου.
Στον δε Παναθηναϊκό ξεχώρισε ο τρίτος αγώνας των πλέι-οφ με την Μπαρτσελόνα, για την Ευρωλίγκα μπάσκετ της περυσινής σεζόν. Η μετάδοση του συγκεκριμένου αγώνα σημείωσε μέσο μερίδιο 40.6% και στην τέταρτη περίοδο έστω και για ένα λεπτό τον παρακολούθησαν περίπου 1.031 εκ. κόσμου.
Να θυμίσουμε και τις τηλεθεάσεις της Εθνικής μας στο Ευρωμπάσκετ της Σλοβενίας; (μετάδοση ΑΝΤ1)
Σουηδία – Ελλάδα
•Στο δυναμικό κοινό 15-44 συγκέντρωσε 37%
•Στους άντρες 15-44 συγκέντρωσε 51,6%
•Υψηλότερο ποσοστό: Άντρες 15-24 με 71,4%
•Στο σύνολο του κοινού συγκέντρωσε 27,2%
Ελλάδα – Ρωσία
•Στο δυναμικό κοινό 15-44 συγκέντρωσε 32,3%
•Στους άντρες 15-44 συγκέντρωσε 46,3%
•Υψηλότερο ποσοστό: Άντρες 15-24 με 51,4%
•Στο σύνολο του κοινού συγκέντρωσε 29,4%
Τουρκία – Ελλάδα
•Στο δυναμικό κοινό 15-44 συγκέντρωσε 40,2%
•Στους άντρες 15-44 συγκέντρωσε 47,7%
•Υψηλότερο ποσοστό: Άντρες 35-44 με 54,2%
•Στο σύνολο του κοινού συγκέντρωσε 38,2%
Ελλάδα – Ιταλία
•Στο δυναμικό κοινό 15-44 συγκέντρωσε 49,4%
•Στους άντρες 15-44 συγκέντρωσε 58%
•Υψηλότερο ποσοστό: Άντρες 15-24 με 61,1%
•Στο σύνολο του κοινού συγκέντρωσε 40,8%
Ελλάδα – Φινλανδία
•Στο δυναμικό κοινό 15-44 συγκέντρωσε 48,6%
•Στους άντρες 15-44 συγκέντρωσε 59,9%
•Υψηλότερο ποσοστό: Άντρες 15-24 με 64,2%
•Στο σύνολο του κοινού συγκέντρωσε 42,7%
Ελλάδα – Ισπανία
•Στο δυναμικό κοινό 15-44 συγκέντρωσε 48,8%
•Στους άντρες 15-44 συγκέντρωσε 62,3%
•Υψηλότερο ποσοστό: Άντρες 15-24 με 72%
•Στο σύνολο του κοινού συγκέντρωσε 37,2%
Ελλάδα – Σλοβενία
•Στο δυναμικό κοινό 15-44 συγκέντρωσε 47,2%
•Στους άντρες 15-44 συγκέντρωσε 54,1%
•Υψηλότερο ποσοστό: Άντρες 15-24 με 63,4%
•Στο σύνολο του κοινού συγκέντρωσε 41,9%
Κροατία – Ελλάδα
•Στο δυναμικό κοινό 15-44 συγκέντρωσε 48,4%
•Στους άντρες 15-44 συγκέντρωσε 62,1%
•Υψηλότερο ποσοστό: Άντρες 25-34 με 63,8%
•Στο σύνολο του κοινού συγκέντρωσε 41,4%
Πηγή: sport-fm.gr