Σε μια από τις χειρότερες σεζόν της ιστορίας του, σε μια χρονιά κατά την οποία λίγες μόνο αγωνιστικές μετά την έναρξη του πρωταθλήματος χρίστηκε ως η πρώτη για υποβιβασμό ομάδα του πρωταθλήματος, ο Αρης παραμένει ένας από τους πιο εμπορικούς συλλόγους με έναν πιστό πυρήνα φιλάθλων να τον ακολουθεί κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες.
Αυτό αποδεικνύεται κι από την προσέλευση του κόσμου στο «Κλεάνθης Βικελίδης» σε μια ενδιαφέρουσα καταγραφή από την εφημερίδα “Goal”. Χθες το PRESSARIS παρουσίασε μια ανάλυση σχετικά με την… “αιμοδοσία” του Άρη στην ελληνική οικονομία, η οποία υπογραμμίζεται και με την γλώσσα των αριθμών.
Όπως τονίζεται στο συγκεκριμένο άρθρο:
“Παρά τη μεγάλη πτώση των εισιτηρίων σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές, ο Αρης μετά από 12 εντός έδρας αναμετρήσεις βρίσκεται στην 4η θέση (πίσω από Ολυμπιακό, ΠΑΟΚ και Παναθηναϊκό) ως προς τη διάθεση των εισιτηρίων. Σε αυτά τα 12 ματς ο Αρης έκοψε συνολικά 88.604 εισιτήρια με τον μέσο όρο του να ανέρχεται στα 7.383 ανά παιχνίδι.
Από τη σεζόν 2009 και έπειτα πάντως η πορεία της διάθεσης εισιτηρίων στον Αρη (όπως συνέβη στις περισσότερες ομάδες) είναι πτωτική. Οι «κίτρινοι» τη σεζόν 2009-10 είχαν μέσο όρο 12.073 εισιτήρια, την επόμενη (2010-11) έπεσαν στα 9.999, το 2011-12 είχαν 8.034 και πέρυσι (2012-13) 8.121″.