Μία νέα «φόρμουλα» που έχει ως στόχο να αυξηθούν τα έσοδα από τα τηλεοπτικά συμβόλαια φαίνεται πως επεξεργάζονται στη Σούπερ Λίγκα.
Στον συνεταιρισμό θα βρουν ξανά το πρόβλημα με τις τηλεοπτικά «άστεγες» ομάδες ενόψει της επόμενης σεζόν.
Μία λύση που είχε συζητηθεί, αλλά δεν είχε προχωρήσει, ήθελε όλο το τηλεοπτικό προϊόν της Super League 1, της Super League 2 και του Κυπέλλου Ελλάδας να παραχωρηθεί ως «πακέτο» στα ενδιαφερόμενα κανάλια.
Σε μία τέτοια περίπτωση, μάλιστα, τα έσοδα είχαν εκτιμηθεί πως θα ξεπεράσουν τα 60 εκατ. ευρώ και το ποσό αυτό είναι ανοιχτό να διαθέσουν τρία ή και τέσσερα κανάλια.
Κερδισμένη σε ένα τέτοιο σενάριο θα βγει και η ΕΠΟ, η οποία τα τελευταία χρόνια δεν δύσκολα βρίσκει «χρυσές» εμπορικές συμφωνίες για τις ανάγκες της.