Ράλλυ Ντακάρ: Άδοξο τέλος στα όνειρα του Σάινθ για πέμπτο τίτλο στο θρυλικό αγώνα

Το ατύχημα που είχε ο Κάρλος Σάινθ την Κυριακή 5 Ιανουαρίου ήταν καθοριστικό για την παρουσία του στο φετινό Ράλλυ Ντακάρ. Οι ζημιές στο Ford Raptor T1+ του Ισπανού ήταν τόσο μεγάλες που τον οδήγησαν στην απόσυρση από τη συνέχεια του αγώνα.

Το βράδυ της Δευτέρας ο 62χρονος ανακοίνωσε ότι δεν θα συνεχίσει στο φετινό Ράλλυ Ντακάρ, απέχοντας περίπου 1,5 ώρα από την κορυφή.

Ο Σάινθ έγινε το 2024 ο μεγαλύτερος σε ηλικία νικητής του Ράλλυ Ντακάρ και ο πρώτος που κερδίζει με τέσσερις διαφορετικούς κατασκευαστές: με τη Volkswagen το 2010, με την Peugeot το 2018, με την ΜΙΝΙ το 2020 και με την Audi το 2024!

Φέτος ήθελε να κερδίσει με πέμπτο κατασκευαστή, τη Ford, όμως η μοίρα είχε άλλα σχέδια.

Ο Λιθουανός Ρόκας Μπατσιούσκα αναδείχθηκε τελικά νικητής στις «48 ώρες», την 2η ειδική του Ράλι Ντακάρ, στο οποίο είχε ανακοινωθεί νωρίτερα σήμερα (6/1) ότι πρώτευσε ο Σαουδάραβας Γιαζίντ αλ-Ρατζί, με τον περυσινό κάτοχο της «πρωτιάς», τον πολύπειρο Ισπανό, Κάρλος Σάινθ, να τερματίζει με καθυστέρηση μεγαλύτερη των 90 λεπτών.

Σχεδόν εννέα ώρες μετά τον τερματισμό, ο 25χρονος Μπατσιούσκα, ο οποίος έχει μετάσχει σε τρία Ράλι Ντακάρ, αλλά για πρώτη φορά στη μεγάλη κατηγορία των αυτοκινήτων, είδε την οργάνωση του αγώνα να διορθώνει την επίδοσή του κατά 12 λεπτά, λόγω προβλήματος που παρουσιάστηκε στο σημείο ανεφοδιασμού. Αρχικά είχε καταταγεί 5ος στην ειδική μήκους 967 χιλιομέτρων, ωστόσο μετά την διόρθωση τερμάτισε πρώτος με επίδοση 10 ώρες, 54 λεπτά και 11 δευτερόλεπτα, έχοντας προβάδισμα 2 λεπτών και 43 δευτερολέπτων σε σχέση με τον αλ-Ρατζί.

Την πρώτη τριάδα στη νέα κατάταξη της ειδικής συμπληρώνει ο Αργεντινός Χουάν Κρους Γιακοπίνι, ο οποίος τερμάτισε 6 λεπτά και 23 δευτερόλεπτα πίσω από τον νικητή. Στη γενική κατάταξη προηγείται ο Νοτιοαφρικανός Χενκ Λάτεγκαν, έχοντας πίσω του τον αλ-Ρατζί και τον Νασέρ αλ-Ατιγιά από το Κατάρ.

To Top