Στην… έρημο του Άμπου Ντάμπι ο Νίκο Ρόσμπεργκ έφαγε τη σκόνη του Λιούις Χάμιλτον, που κατέκτησε το δεύτερο πρωτάθλημά του στη Formula 1 μετά το 2008. Νικητής ο Βρετανός, ούτε στη δεκάδα ο Γερμανός.
Ο «τελικός» για την ανάδειξη του πρωταθλητή στη Formula 1 είχε σασπένς μόνο μέχρι να αρχίσει το Grand Prix του Άμπου Ντάμπι. Κι αυτό γιατί ο Λιούις Χάμιλτον εκμεταλλευόμενος το πρόβλημα στην εκκίνηση του Νίκο Ρόσμπεργκ και τη βλάβη στο ERS του Γερμανού πιλότου, έκανε… βόλτα στον τελευταίο αγώνα της σεζόν και πανηγύρισε το δεύτερο τίτλο της καριέρας του και πρώτο μετά το 2008 με στυλ σημειώνοντας την ενδέκατη νίκη του στη σεζόν. Παράλληλα έγινε ο όγδοος πιλότος με τουλάχιστον δύο τίτλους και ο πρώτος στην ιστορία της Mercedes που σηκώνει την κούπα.
Το βάθρο συμπλήρωσαν οι δύο Williams, των Φελίπε Μάσα και Βαλτέρι Μπότας. Οι υπόλοιποι της δεκάδας ήταν οι Ρικιάρντο, Μπάτον, Χούλκενμπεργκ, Πέρες, Φέτελ, Αλόνσο και Ραϊκόνεν. Ο Νίκο Ρόσμπεργκ κατέληξε… 14ος.
Ο αγώνας…
Η καλή μέρα για τον Χάμιλτον και η κακή για τον Ρόσμπεργκ φάνηκε από την εκκίνηση. Εκεί ο Γερμανός πιλότος γκρέμισε ό,τι έχτιζε στις κατατακτήριες του Σαββάτου, καθώς το μονοθέσιό του «κόλλησε» και ο Βρετανός ομόσταβλός του δεν έχασε την ευκαιρία να περάσει αμέσως στην κεφαλή του αγώνα.
Τα χειρότερα δεν είχαν έρθει για τον Ρόσμπεργκ, καθώς μετά τον 24ο γύρο έχασε το σύστημα ανάκτησης ενέργειας και πολλή ιπποδύναμη, με αποτέλεσμα ο Χάμιλτον να ξεμακραίνει και στον 27ο γύρο ο Φελίπε Μάσα επωφελήθηκε περνώντας δεύτερος και στον 33ο γύρο ο Βαλτέρι Μπότας άφησε τον Ρόσμπεργκ τέταρτο. Τα προβλήματα για τον Γερμανό συνεχίστηκαν, όπως και ο… κατήφορος στην κατάταξη λόγω και των λαθών που έκανε στην πορεία έχοντας εμφανώς χάσει την ψυχραιμία και τη συγκέντρωσή του. Όλα αυτά κι ενώ ακόμη κι αν ο Χάμιλτον εγκατέλειπε, θα έπρεπε να τερμάτιζε τουλάχιστον πέμπτος για να πάρει τον τίτλο.
Το ραντεβού των φίλων της Formula 1 ανανεώνεται πλέον για τις 15 Μαρτίου, όταν και θα αρχίσει η νέα σεζόν, που θα περιλαμβάνει έναν παραπάνω αγώνα (20), με το Grand Prix της Μελβούρνης.
Αναλυτικά η κατάταξη:
1. Χάμιλτον Mercedes
2. Μάσα Williams +2.5
3. Μπότας Williams +28.8
4. Ρικιάρντο Red Bull +37.2
5. Μπάτον McLaren +60.3
6. Χούλκενμπεργκ Force India +62.1
7. Πέρες Force India +71.0
8. Φέτελ Red Bull +72.0
9. Αλόνσο Ferrari +85.8
10. Ραϊκόνεν Ferrari +87.8
11. Μάγκνουσεν McLaren +90.3
12. Βερνιέ Toro Rosso +91.9
13. Γκροσάν Lotus +1 γύρο
14. Ρόσμπεργκ Mercedes +1 γύρο
15. Γκουτιέρες Sauber +1 γύρο
16. Σούτιλ Sauber +1 γύρο
17. Γουίλ Στίβενς Caterham +1 γύρο
Αποσύρθηκαν: Κομπαγιάσι (Caterham), Μαλδονάδο (Lotus), Κβίατ (Toro Rosso)
Βαθμολογία οδηγών
1. Χάμιλτον 384
2. Ρόσμπεργκ 317
3. Ρικιάρντο 238
4. Μπότας 186
5. Φέτελ 167
6. Αλόνσο 161
7. Μάσα 134
8. Μπάτον 126
9. Χούλκενμπεργκ 96
10. Πέρες 59
11. Μάγκνουσεν 55
12. Ραϊκόνεν 55
13. Βερνιέ 22
14. Κβίατ 8
15. Γκροσάν 8
16. Μπιανκί 2
17. Μαλδονάδο 2
Βαθμολογία κατασκευαστών
1. Mercedes 701
2. Red Bull 405
3. Williams 320
4. Ferrari 216
5. McLaren 181
6. Force India 155
7. Toro Rosso 30
8. Lotus 10
9. Marussia 2
10. Sauber 0
11. Caterham 0
Πηγή: sport-fm.gr