ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Πρώτη φορά ζημιές για την Under Armour

Τις πρώτες της απώλειες σε τριμηνιαία βάση από το 2005, όταν εισήχθη στο χρηματιστήριο αναμένεται να ανακοινώσει η Under Armour. Ένα βήμα προς τα πίσω για την εταιρεία αθλητικών ειδών, που δεν ξεκίνησε καλά τη φετινή χρονιά.

 Τον Ιανουάριο η Under Armour μείωσε τις προβλέψεις για την ανάπτυξή της, οδηγώντας σε πτώση τις μετοχές της. Λίγο μετά, τα σχόλια του CEO της, Κέβιν Πλανκ, υπέρ του Προέδρου Τραμπ, προκάλεσαν αντιδράσεις ανάμεσα στους καταναλωτές. Ο Πλανκ, που είναι και ιδρυτής της εταιρείας, προκάλεσε θόρυβο αυτό τον μήνα όταν μαθεύτηκε ότι οι άλλες επιχειρήσεις του εισέπραξαν πληρωμές 73 εκατ. δολαρίων από την Under Armour.

Η εταιρεία αναμένεται να ανακοινώσει απώλειες 4 σεντς ανά μετοχή, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των αναλυτών. Οι προβλέψεις εσόδων κάνουν λόγο για αύξηση 5,9% στα 1,1 δισ. δολάρια. Θα είναι η πρώτη βουτιά της εταιρείας σε μονοψήφιο ποσοστό από το ζενίθ της κρίσης το 2009.

AdTech AdΗ Under Armour πασχίζει να ξαναβρεί τους ρυθμούς ανάπτυξης που διπλασίαζαν τα έσοδά της κάθε τρία χρόνια. Ο Πλανκ αποδίδει την πτώση της εταιρείας του στη γενικότερη κρίση στο λιανεμπόριο και στο κλείσιμο καταστημάτων, συμπεριλαμβανομένης και της εκκαθάρισης ενός βασικού πελάτη, της αλυσίδας αθλητικών ειδών Sports Authority. Τον Ιανουάριο η εταιρεία μείωσε τις προβλέψεις για αύξηση των εσόδων το 2017 από το 20% στο 12%. Από την αρχή του χρόνου μέχρι σήμερα οι μετοχές της Under Armour έχουν πέσει 33%.

Ο Πλανκ αναγνώρισε ότι το στυλ της εταιρείας πρέπει να ακολουθήσει περισσότερο τη μόδα. Την τάση του athleisure, που θέλει τον κόσμο να φοράει αθλητικά ρούχα για πιο καθημερινές, εκτός άθλησης, δραστηριότητες, έχουν εκμεταλλευτεί στο έπακρο ανταγωνιστές της Under Armour όπως η Adidas και η Puma.

O 44χρονος CEO έκανε ζημιά στην εταιρεία του τον Φεβρουάριο, όταν δήλωσε στο CNBC ότι η υποστήριξη του Τραμπ στις αμερικανικές εταιρείες είναι «μεγάλο κέρδος» για τη χώρα. Η ανοιχτή του στήριξη στον Αμερικανό πρόεδρο προκάλεσε αντιδράσεις όχι μόνο ανάμεσα στους καταναλωτές, αλλά και σε κορυφαίους αθλητές που έχουν συμβόλαια με την εταιρεία, όπως ο μπασκετμπολίστας Στεφ Κάρι.

Ωστόσο, η μεγαλύτερη πρόκληση για την εταιρεία είναι να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των καταναλωτών και να συμβαδίσει με τη μόδα. Όπως σχολιάζει ο Σαμ Πόζερ, αναλυτής στη Susquehanna International Group, το ευρύ κοινό θέλει να αγοράσει ελκυστικά, μοδάτα αθλητικά ρούχα για καθημερινή χρήση και δεν θα ενδιαφερθεί αν η Under Armour αναπτύξει ακόμη μία νέα τεχνολογία που απωθεί τον ιδρώτα πιο γρήγορα.

Πηγή: insider.gr

To Top