Οργισμένος ο Λεκλέρκ με τον Σάινθ: «Το να είμαι καλός με γ@μ@ει όλη την γ@μ#μένη ώρα»

Μετά το τέλος του Grand Prix του Λας Βέγκας ο Λεκλέρκ ακούστηκε έξαλλος στο team radio, κατηγορώντας εμμέσως τον teammate του Σάινθ πως δεν σέβεται, με τον Ισπανό να αψηφά τις εντολές της Ferrari και να τον προσπερνά στο τελικό στάδιο του αγώνα.

Μετά το δεύτερο pit stop, o Λεκλέρκ βγήκε μπροστά από τον Σάινθ και ενημερώθηκε ότι ο δεύτερος δεν θα τον προσπεράσει. Συγκεκριμένα ο μηχανικός αγώνων του Lecler, Bryan Bozzi, του είπε:Είπαμε στον Carlos να μην σε προσπεράσει, αλλά είναι πολύ κοντά, μπορεί να είσαι ακριβώς μπροστά του. Του είπαν να μην σε πιέσει. Φροντίστε λοιπόν μόνο τα ελαστικά σας.

Ο Sainz προσπέρασε τον Leclerc, ο οποίος μέσω του team radio είπε:

Ίσως προσπαθήστε να του τα πείτε στα ισπανικά.

ενώ μετά το τέλος του αγώνα δεν μπορούσε να κρύψει τον θυμό του και συνομιλώντας με τον Bozzi είπε:

Bryan Bozzi: Pickup παρακαλώ.

Charles Leclerc: Ναι ό,τι θέλεις, όπως πάντα.

Bryan Bozzi: Charles έκανες τη δουλειά σου. Εντάξει, ευχαριστώ.

Charles Leclerc: Ναι, έκανα τη δουλειά μου, αλλά το να είμαι καλός με γ@μ@ει όλη την γ@μ#μένη ώρα, όλη τη γ@μ#μένη ώρα. Δεν είναι καν το να είσαι καλός, είναι απλώς το να σέβεσαι.

Bryan Bozzi: Charles! Charles!

Charles Leclerc: Ξέρω ότι πρέπει να το βουλώσω, αλλά από ένα σημείο και μετά γίνεται πάντα το ίδιο, οπότε… ω γ@μ#μένε θεέ μου.

Bryan Bozzi: Εντάξει. Ωστόσο, έκανες το σωστό για την ομάδα.

Bryan Bozzi: Και pickup, παρακαλώ.

Charles Leclerc: Ναι, ναι, γ@μ#μένo pickup. Ό,τι θέλεις. Σκ@τ@, σκ@τ@, σκ@τ@. Το ραδιόφωνο είναι ανοιχτό, λυπάμαι, ήταν για εμένα. Και συγνώμη για το πρώτο stint, οδήγησα σκ@τ@.

Ο επικεφαλής της Ferrari, Fred Vasseur, ρωτήθηκε για το οργισμένο team radio του Μονεγάσκου και είπε πως δεν αποτελεί πρόβλημα:

Δεν ανησυχώ καθόλου. Νομίζω, και πάλι, είναι πάντα η ίδια ιστορία που πρέπει να κάνουν σχόλια ή δεν χρειάζεται να κάνουν σχόλια. Κάνουν σχόλια στον γύρο επιβράδυνσης και δεν έχουν πάντα την πλήρη εικόνα. Θα συζητήσουμε και δεν θα υπάρξει πρόβλημα.

Πρέπει να αποφεύγουμε να παλεύουμε μεταξύ μας, αλλά σε αυτό το στάδιο νομίζω ότι, στην αρχή του stint, πρέπει να επικεντρωνόμαστε στη διαχείριση, και ο Carlos ήταν ήδη στον τρίτο ή τέταρτο γύρο του stint.

Νομίζω ότι είναι περισσότερο το γεγονός ότι η κατάσταση ήταν πραγματικά δύσκολη για όλους, αλλά θα το συζητήσουμε απόψε. Δεν θα υπάρξει πρόβλημα.

Όταν συζητούσαμε με τον Carlos για το pit stop, εξηγούσα ότι ήταν στη σκιά του Lawson, ίσως και του Tsunoda, και εκείνος ήθελε να μπει στα pits, ενώ εμείς θέλαμε να τον κρατήσουμε στην πίστα.

Συζητούσαμε έτσι, και επιπλέον έπρεπε να αλλάξουμε τις θέσεις, οπότε επικράτησε λίγη αναστάτωση, αλλά όταν είσαι μέσα στο μονοθέσιο έχεις την δική σου οπτική για τον αγώνα.

 

To Top