Η ΚΑΕ προχώρησε επίσης, όπως αναφέρεται στο πλάνο μάρκετινγκ, σε ενέργειες και δράσεις που είχαν απήχηση, παρότι έλαβαν χώρα σε μια σεζόν που δεν βοήθησαν τα αποτελέσματα και η εικόνα της ομάδας.
Το Παιχνίδι σου Καλύτερο με Live Streaming και Cash-out (ισχύουν όροι & προϋποθέσεις)!
Αυτές ήταν:
– FEEL THE MAGIC ( αγώνας 10’ που κάνουν παιδιά μικρής ηλικίας από ακαδημίες από την Ελλάδα στο ημίχρονο κάθε εντός έδρας αγώνα)
– Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΣΟΥ ( επισκέψεις της ομάδος εντός στους εκτός έδρας αγώνες και εκδηλώσεις που κάνουμε)
– SIT ON THE BENCH COMPETITION ( διαγωνισμός που κάνουμε σε κάθε αγώνα ώστε ο κάθε νικητής να έχει το δικαίωμα να κάθεται στον πάγκο του Άρη στους αγώνες στο Παλέ και να ακολουθεί την αποστολή και να κάθεται στον πάγκο της ομάδος στους αγώνες εκτός έδρας)
Το ρεκόρ με τη στήριξη στη ΜΕΡΙΜΝΑ
Στην ενέργεια για την στήριξη του έργου της ΜΕΡΙΜΝΑΣ, τα αποτελέσματα που πέτυχε η ΚΑΕ «έσπασαν» κάθε ρεκόρ σε οργανική ανάρτηση αθλητικού περιεχομένου. Αναλυτικά:
224.834 Οργανικό Reach
51.360 Οργανικό Engagement
12.092 Likes
1.378 Κοινοποιήσεις
162 Σχόλια
Η βράβευση της ομάδας του ’79
Αναφέρεται εντός του πλάνου μάρκετινγκ: “Στις 2 Φεβρουαρίου τιμήσαμε την Πρωταθλήτρια Ομάδα του 1979, σχεδιάζοντας και την επετειακή φανέλα!
Παράλληλα κατασκευάσαμε μόνιμο σημείο προβολής εντός του γηπέδου, ντύσαμε τους πυλώνες φωτισμού με δημιουργικά της εποχής.
Τέλος, τοποθετήσαμε στην boutique την επετειακή φανέλα προς πώληση και ήδη η πρώτη παραγγελία 200 τεμαχίων εξαντλήθηκε από τις πρώτες 48 ώρες και υπάρχει λίστα με νέες παραγγελίες”.
39.936 Οργανικό Reach
9.018 Οργανικό Engagement
2.021 Likes
53 Κοινοποιήσεις
Οι αγώνες 3on3 με συμμετοχή 150 παιδιών
Αναφέρει επίσης η ΚΑΕ: “Στις 23 Δεκεμβρίου διοργανώσαμε μια… διαφορετική γιορτή με αγώνες 3on3 και Διαγωνισμό 3πόντων! Πάνω από 150 παιδάκια ηλικίας 12-16 συμμετείχαν, ενώ είχαμε και 30 «μεγάλους» που ήρθαν στην ενέργεια ακόμα και από την Καστοριά και την Πτολεμαΐδα”.
20.891 Οργανικό Reach
1.092 Οργανικό Engagement