To Sportify μπαίνει πολύ γερά στα ποδοσφαιρικά πράγματα της Μπαρτσελόνα.
Σύμφωνα με τα ρεπορτάζ, αναλαμβάνει τη χορηγία της φανέλας, ενώ μπορεί να πάει παραπέρα και να αφορά και το «Καμπ Νου», το ιστορικό γήπεδο που φιλοξενεί τους εντός έδρας αγώνες των «Μπλαουγκράνα». Σύμφωνα με τη Marca, στο πλαίσιο της συμφωνίας που θα δεσμεύσει τις δύο εταιρείες, η «Μπάρτσα» θα μεταβιβάσει και τα δικαιώματα ονομασίας της εγκατάστασης στο Spotify.
Με αυτόν τον τρόπο το γήπεδο θα είναι πια το «Καμπ Νου Spotify». Οι λεπτομέρειες για τη διάρκεια της συμφωνίας είναι ακόμη άγνωστες (για τη χορηγία της φανέλας έγινε λόγος για πέντε χρόνια), ενώ όσον αφορά τα νούμερα, η Μπαρτσελόνα θα πρέπει να κερδίζει μεταξύ 65 και 70 εκατ. ευρώ το χρόνο. Οι διαπραγματεύσεις μεταξύ της Μπαρτσελόνα και του Spotify ξεκίνησαν τον περασμένο Οκτώβριο, αφού ο σουηδικός κολοσσός δεν κατάφερε να καταλήξει σε συμφωνία με την Άρσεναλ.
Ο Ντάνιελ Εκ, ιδρυτής και ιδιοκτήτης του Spotify, είναι φανατικός οπαδός των «Κανονιέρηδων» και έχει προσπαθήσει στο παρελθόν να συνεργαστεί με το σύλλογο του Λονδίνου. Η Μπαρτσελόνα -εξετάζοντας το ενδεχόμενο συμφωνίας- εκτίμησε το γεγονός ότι το Spotify είναι μια παγκοσμίως αναγνωρισμένη μάρκα, με ένα συγκεκριμένο επίπεδο κύρους.
Ο καταλανικός σύλλογος είχε επίσης συγκεντρώσει προσφορές από την κινεζική εταιρεία τεχνολογίας και ψυχαγωγίας Tencent, καθώς και από τις εταιρείες κρυπτονομισμάτων Vegan και Polkadot, αφού η Rakuten αποφάσισε να μην επεκτείνει τη συμφωνία της με τη λέσχη πέρα από τις 30 Ιουνίου, αν και είχε υποβάλει προσφορά χορηγίας για το μανίκι της φανέλας. Η Μπαρτσελόνα αρχικά σκόπευε να πουλήσει τα δικαιώματα ονομασίας του «Καμπ Νου» για 15 χρόνια, αλλά το Spotify προτίμησε να συνάψει μια βραχυπρόθεσμη συμφωνία.