Σε τακτικότατα δρομολόγια δεσμεύεται η ανάδοχος κοινοπραξία λειτουργίας και συντήρησης του Μετρό Θεσσαλονίκης, THEMA. Όπως επισημαίνει, κατά την έναρξη της Βασικής Γραμμής η συχνότητα των δρομολογίων θα είναι κάθε 2,5 λεπτά και λίγους μήνες αργότερα, όταν ξεκινήσει και η λειτουργία της Επέκτασης προς Καλαμαριά, θα μειωθεί στο 1,5 λεπτό.
Σύμφωνα με την κοινοπραξία, τα «συχνά και αξιόπιστα δρομολόγια» θα πραγματοποιούνται με συνολικά 33 συρμούς. Όπως τονίζει, το Αυτόματο Mετρό Θεσσαλονίκης είναι ένα Mέσο Mαζικής Μεταφοράς «με την πιο προηγμένη τεχνολογία που θα προσφέρει στους πολίτες γρήγορη και ασφαλή μετακίνηση».
Κάνοντας λόγο για νέα εποχή στις μεταφορές, τονίζει ότι το Μετρό Θεσσαλονίκης θα προσφέρει:
Μειωμένο χρόνο αναμονής στους σταθμούς
Γρηγορότερες μετακινήσεις και άμεση πρόσβαση στον κεντρικό άξονα της πόλης
Βελτίωση της ποιότητας ζωής με φροντίδα και σεβασμό για το περιβάλλον
«Προχωράμε μπροστά για μία πιο σύγχρονη και βιώσιμη Θεσσαλονίκη!», καταλήγει στην ενημέρωσή της η THEMA.
Η βασική γραμμή του Μετρό Θεσσαλονίκης, το οποίο αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία τον Νοέμβριο, διαρθρώνεται σε 13 στάσεις, από τον «Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό» έως και τη «Νέα Ελβετία».
Ο σχεδιασμός για την επέκταση του Μετρό στην Καλαμαριά, που προβλέπεται να παραδοθεί το καλοκαίρι του 2025, περιλαμβάνει πέντε σταθμούς, από τη «Νομαρχία» έως τη «Μίκρα».