ΜΠΑΣΚΕΤ

Μάρκετινγκ και ΚΑΕ Άρης: Τρεις χορηγίες τη σεζόν 2017-18, 25 φέτος

Μέσα από το πλάνο μάρκετινγκ της ΚΑΕ Άρης προέκυψαν αρκετά ενδιαφέροντα στοιχεία, που μπορεί σε πρώτη ματιά να μην παίζουν μεγάλο ρόλο, ούτε να αλλάζουν πολύ την γενική εικόνα, αλλά και να επισημανθούν πρέπει και να αποτελέσουν την βάση για την ανάπτυξη της εταιρείας σε αυτόν τον τομέα.

Το Παιχνίδι σου Καλύτερο με Live Streaming και Cash-out (ισχύουν όροι & προϋποθέσεις)!

Το 2018 οι χορηγικές συμβάσεις που είχε υπογράψει η ΚΑΕ Άρης ήταν μόλις τρεις. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της ΚΑΕ στο πλάνο μάρκετινγκ για την περίοδο 2019-20, την προηγούμενη σεζόν υπογράφτηκαν 25 συμβάσεις χορηγίας, χωρίς να υπολογίζονται σε αυτές το τηλεοπτικό συμβόλαιο και η χορηγία πρωταθλήματος μέσω του ΕΣΑΚΕ.

Η διαφορά ανάμεσα στις δύο σεζόν είναι τεράστια, αλλά αυτό δεν αποτυπώθηκε με τον τρόπο που τα στελέχη της ΚΑΕ ευελπιστούσαν στα έσοδα της ομάδας (περίπου στα 300.000 ευρώ), ωστόσο θεωρούν πολύ σημαντικό ότι από τις τρεις χορηγίες, προσελκύθηκαν 25 εταιρείες μέσα σε μία σεζόν και αυτό είναι μια καλή βάση για να συνεχίσει ακόμα καλύτερα τη νέα χρονιά.

To Top