Ένα από τα πεδία στα οποία η διοίκηση δεν λειτούργησε όπως έπρεπε βάσει του σχεδιασμού που είχε, αλλά και των προσδοκιών που είχε δημιουργήσει είναι η εφαρμογή στρατηγικών μάρκετινγκ. Αυτό που πρέπει να γίνει αντιληπτό από τους διοικούντες είναι πως μάρκετινγκ δεν σημαίνει μόνο εύρεση χορηγιών ή διαφημίσεων, αλλά και σωστή προώθηση του “προϊόντος” στην αγορά, κάτι που επίσης δεν έχει γίνει.
Τα περασμένα χρόνια δεν υπήρχε καν τμήμα μάρκετινγκ, σήμερα όμως είναι απαραίτητο για να προωθηθεί η ομάδα μπάσκετ του Άρη στην αγορά με τον σωστό τρόπο. Πέρα από την όποια προσπάθεια γίνεται για την εύρεση εσόδων, απαιτείται να προβάλλεται σωστά η ομάδα στο κοινό, όχι τους οπαδούς και τους φιλάθλους της, αλλά σε αυτούς από τους οποίους αποζητά ή θα αποζητήσει έσοδα.
Πρέπει να τονιστεί ότι από το χορηγικό κομμάτι ο Άρης φέτος πήρε ελάχιστα “νέα” έσοδα, καθώς οι χορηγίες από ΟΠΑΠ και CYTA ήταν ως ένα βαθμό δεδομένες. Πρέπει να αναζητηθούν νέα έσοδα και όπως παραδέχτηκε ο Λευτέρης Αρβανίτης “έχουμε μείνει πίσω σε αυτό το κομμάτι”.
