Τα καλύτερα παραδείγματα αφοσίωσης φιλάθλων στις ομάδες τους έρχονται πάντα από το εξωτερικό. Η Σκαβολίνι Πέζαρο, φημισμένη ομάδα στην Ιταλία και την Ευρώπη, αντίπαλος και του Άρη την εποχή της “αυτοκρατορίας”, έμεινε πέρσι εκτός πλέι οφ! Και; Οι φίλαθλοι φώναξαν παρών και αγόρασαν 4.123 εισιτήρια διαρκείας σε ένα γήπεδο που έχει χωρητικότητα 6.119 θέσεις!
Την ώρα που το Αλεξάνδρειο ζει στιγμές απαξίωσης τα τελευταία τουλάχιστον δύο χρόνια και γεμίζει μόνο σε ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ, η Σκαβολίνι στέλνει ουσιαστικά σε όλους τους φιλάθλους του Άρη το παράδειγμα προς μίμηση.
Η ομάδα την περσινή χρονιά έμεινε εκτός πλέι οφ! Η χρονιά θεωρήθηκε από όλους – και έτσι ήταν – αποτυχημένη. Πρέπει να τονιστεί ότι τα τελευταία χρόνια μόνο αποτυχίες μετράει η ομάδα και όχι επιτυχίες ή διακρίσεις, ενώ είχε υποβιβαστεί και στην Α2 Ιταλίας!
Οι φίλαθλοι της Σκαβολίνι δεν γύρισαν την πλάτη στην ομάδα. Την στήριξαν μέσα από την αφορά εισιτηρίων διαρκείας και κάλυψαν ένα πολύ σημαντικό κομμάτι του φετινού μπάτζετ, περιμένοντας να δουν βελτίωση. Είναι δίπλα στην ομάδα. Η διοίκηση ανακοίνωσε πως πούλησε συνολικά 4.123 εισιτήρια διαρκείας και εισέπραξε 506.532 ευρώ! Αυτό το ποσό υπερβαίνει το συνολικό μπάτζετ του φετινού Άρη, για να κάνει κάποιος την σύγκριση! Επίσης, ο μέσος όρος βγαίνει 122 ευρώ το διαρκείας, τιμή που δεν διαφέρει με τις τιμές των διαρκείας των κίτρινων…
Την ίδια ώρα, ο Άρης δεν έχει πουλήσει ούτε καν 1.000 εισιτήρια διαρκείας και γενικώς το κλίμα αποστροφής στο τμήμα εισπράττεται σχεδόν από παντού. Είναι η ομάδα που πέρσι διεκδίκησε την έξοδο στην Ευρωλίγκα και την έχασε μέσα στο γήπεδο στο τελευταίο παιχνίδι. Είναι η ομάδα που έχει αγωνιστεί στην Ευρωλίγκα δύο φορές, έχει φτάσει στο Top16 δύο φορές, έχει παίξει τελικούς σε Ελλάδα και Ευρώπη και ποτέ δεν έχει μείνει εκτός πλέι οφ, για να ολοκληρωθεί η σύγκριση με τη Σκαβολίνι.
Η ιστορική ιταλική ομάδα έχει αγωνιστεί ουκ ολίγες φορές στα κύπελλα Πρωταθλητριών, όπως και ο Άρης, είχε παίκτες θρύλους του ευρωπαϊκού μπάσκετ (Αντονέλο Ρίβα, Κάρλτον Μάιερς) όπως και ο Άρης, είχε τίτλους όπως ο Άρης (οι κίτρινοι περισσότερους συνολικά), έχει περάσει χειρότερες μέρες από τον Άρη, όμως το γήπεδο είναι γεμάτο και ο κόσμος καλύπτει μεγάλο μέρος του μπάτζετ.
Πριν πει κανείς ότι η ΚΑΕ έχει ανύπαρκτο τμήμα μάρκετινγκ, που όντως ισχύει, η ερώτηση είναι: “Χρειάζεται μάρκετινγκ ο Αρειανός φίλαθλος για να πάει στο μπάσκετ;”.
Πριν πει κανείς για την κρίση, ας δει τι γίνεται και στην Ιταλία…