ΑΠΟΨΕΙΣ

Αυτό είναι το σχέδιο για να… αποδράσει η ΠΑΕ Άρης από τον οικονομικό κλοιό

Η ΠΑΕ Άρης έχει να αντιμετωπίσει την σκληρή πραγματικότητα που έχουν όλοι οι αθλητικοί σύλλογοι σε όλον τον πλανήτη: την ανάγκη να αποδράσει από τον οικονομικό κλοιό και να παραμείνει υγιής και βιώσιμη.

Η πραγματικότητα αυτή είναι κυνική:

Α. Απώλεια εκατομμυρίων ευρώ από τα εισιτήρια, μια και βαδίζουμε σε μια ποδοσφαιρική λογική με άδειες κερκίδες.

Β. Μείωση των εσόδων από τα τηλεοπτικά και γενικότερα αβεβαιότητα σε ποιο ύψος θα φτάσουν στην νέα περίοδο.

Γ. Γενική οικονομική ύφεση στον επιχειρηματικό τομέα, άρα και στο επίπεδο προσέλευσης των χορηγών-υποστηρικτών.

Μέσα σε αυτό το τοπίο, έγιναν ήδη πολύωρες συζητήσεις ανάμεσα στα στελέχη του Άρη με κεντρικό εκφραστή και ρυθμιστή των τελικών αποφάσεων τον Θόδωρο Καρυπίδη, προκειμένου να καταρτιστεί ένα σχέδιο δράσης για να… αποδράσει η ΠΑΕ από τον οικονομικό κλοιό, να βρει πόρους, έσοδα και να είναι βιώσιμη. Ο Καρυπίδης θα είναι αυτός που θα κληθεί να πάρει τις τελικές αποφάσεις και να το υλοποιήσει, πάντα σε αρμονία με τους συνεργάτες του.

Το σχέδιο αυτό προβλέπει πώς πρέπει να κινηθεί ο Άρης σε οργανωτικό-διοικητικό-οικονομικό πλαίσιο για να είναι βιώσιμος, πέρα από το αγωνιστικό κομμάτι, με το οποίο είναι επιφορτισμένος ο Άγγελος Χαριστέας.

Πιο συγκεκριμένα:

1. Στελέχωση της ΠΑΕ. Μια από τις πιο γνωστές… αδυναμίες που καταγράφει ο κιτρινόμαυρος σύλλογος είναι η ανάγκη να στελεχωθεί με περισσότερα άτομα, να δοθούν αρμοδιότητες και “ατζέντα” και να μην περνάνε όλα από τα χέρια ενός ή δυο ανθρώπων. Η πρόταση περιλαμβάνει συγκεκριμένες θέσεις και άτομα, τα οποία ο καθένας θα λειτουργεί στον τομέα του. Αποτελεί το “Α” για να ξεκινήσει να λειτουργεί αποτελεσματικά μια ΠΑΕ.

2. Αξιοποίηση του Κλεάνθης Βικελίδης. Με σχεδόν βέβαιο το γεγονός των άδειων κερκίδων, ο Άρης καλείται να βρει τρόπους, τρικ δημιουργίας εσόδων. Οι προτάσεις που είναι σε ζύμωση αφορούν την αξιοποίηση εμπορικά μέσω χορηγιών του γηπέδου, είτε με την αύξηση των διαφημιστικών πινακίδων (η τηλεθέαση αναμένεται να αυξηθεί για ευνόητους λόγους) είτε και ολόκληρων κομματιών της κερκίδας με μεγάλα πανό-μπάνερ, στα πρότυπα των ξένων συλλόγων.

3. Αξιοποίηση της μπουτίκ. Μια ακόμη… πονεμένη ιστορία για τον Άρη. Στόχος είναι να ενισχυθεί, έχοντας μεγάλη παρακαταθήκη σε ποσότητα και ποιότητα προϊόντων, ώστε να εξυπηρετεί τον κόσμο είτε με την φυσική του παρουσία, είτε με το e-shop, αποτελώντας μια “διέξοδο” επαφής των φιλάθλων με την ομάδα. Μια μπουτίκ που θα ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του κόσμου και τις… υποχρεώσεις μιας σύγχρονης ΠΑΕ, προκειμένου να αυξήσει τα έσοδα της.

4. Ανάπτυξη του μάρκετινγκ. Σημαντικός προσανατολισμός για να μπορέσει ο Άρης να βρει επιπλέον τρόπους, ώστε να “γεννηθούν” έσοδα. Απαραίτητη προϋπόθεση να ενισχυθεί με στελέχη το συγκεκριμένο τμήμα.

5. Φανέλα. Με ένα ισχυρό brand name, ο Άρης μπορεί να δημιουργήσει νέα έσοδα, μέσα από την εμπορική αξιοποίηση της φανέλας. Ήδη υπάρχουν συγκεκριμένες προτάσεις, οι οποίες προς το παρόν είναι στην φάση της συζήτησης.

Επίσης είναι προς συζήτηση η έκδοση διαρκείας ή “εισιτηρίων” χαμηλού κόστους ανά αγώνα, αλλά αυτό είναι κάτι που θα αποφασιστεί με την οριστική του μορφή στον κατάλληλο χρόνο. 

Αυτοί είναι οι βασικοί άξονες του σχεδίου, του οποίου είναι γνώστης εν πολλοίς ο Θόδωρος Καρυπίδης. Η άφιξη του στην Θεσσαλονίκη θα δρομολογήσει την υλοποίηση του. Καλείται και ο ίδιος να πάρει αποφάσεις, να εμπιστευτεί συνεργάτες, να κάνει τα επόμενα βήματα για την βιωσιμότητα του Άρη. Αποφάσεις που θα μεταφέρουν την θεωρία στην πράξη.

 

To Top