Σχεδόν 50% μείωση στις πωλήσεις των νέων εμφανίσεων βλέπει η Ατλέτικο Μαδρίτης σύμφωνα με την «El Confidencial».
Για πρώτη φορά στην ιστορία της, η Ατλέτικο Μαδρίτης έχει μια φανέλα με κόκκινες και άσπρες ρίγες που είναι διαγώνιες και όχι κάθετες όπως συνήθως. Πρόκειται για ένα σχέδιο που πρότεινε η Nike η εταιρεία αθλητικών ειδών που συνεργάζεται με τους «ροχιμπλάνκος» και αντιπροσωπεύει μια μοντέρνα, τολμηρή -για κάποιους- αισθητική σύμφωνα με τα πρότυπα του συλλόγου.
Σίγουρα είναι μη συνηθισμένη και δεδομένα δεν θα έχει εμπορική επιτυχία!
Τα παράπονα των οπαδών της ομάδας ήταν σχεδόν ομόφωνα. Το νέο σχέδιο δεν άρεσε ήδη από τις πρώτες διαρροές στο διαδίκτυο με τους υποστηρικτές της Ατλέτι να προσπαθούν να αλλάξουν την κατάσταση μέσω twitter χωρίς όμως αποτέλεσμα.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ της El Confidencial, αυτή η δυσαρέσκεια είχε προφανώς επιπτώσεις στις πωλήσεις! Σύμφωνα με πηγές του συλλόγου, οι πωλήσεις έχουν μειωθεί κατά 40% σε σύγκριση με τις προηγούμενες σεζόν.
Γεγονός που εξάλλου, αναμενόμενο δεδομένου του πώς υποδέχθηκαν τη φανέλα οι οπαδοί.
Η επιλογή της Nike, στην πραγματικότητα, δεν είναι καθαρά στιλιστική, αλλά συνδέεται με ένα εγγενές στοιχείο στην ταυτότητα του συλλόγου: οι διαγώνιες ρίγες είναι μια αναφορά στον ποταμό Μανθανάρες που διασχίζει τη Μαδρίτη. Αλλάζει βέβαια αλλάζει το πως την βλέπουν οι υποστηρικτές της ομάδας.