Είστε μεταξύ αυτών που έχουν κυριολεκτικά αγανακτήσει, περιμένοντας την πτήση σας;
Το πιθανότερο είναι ότι όλοι έχουν βρεθεί σε αυτήν τη θέση, αλλά σίγουρα δεν έχουν την ίδια αποφασιστικότητα με μία Γερμανίδα επιβάτη, η οποία αποφάσισε να «κυνηγήσει» την αεροπορική εταιρεία που την είχε να περιμένει μερικές ώρες στο αεροδρόμιο.
Η επιβάτης στράφηκε κατά της εταιρείας Thomas Cook Airlines, καθώς η πτήση της από τη Βιέννη στην Καραϊβική καθυστέρησε…. 22 ώρες. Τα απλά παράπονα και η αίτηση για αποζημίωση δεν «έπιασαν», αλλά τελικά η Thomas Cook Airlines αναγκάστηκε να της καταβάλει ως αποζημίωση το ποσό των 680 δολαρίων, απειλώντας, μάλιστα, την αεροπορική εταιρεία ότι εάν δεν πλήρωνε θα την… έκλειναν.
Η Γερμανίδα περίμενε τέσσερα χρόνια για την αποζημίωση, κάτι το οποίο, ούτως ή άλλως δικαιούται κάθε επιβάτης ο οποίος έχει υποστεί μία τόσο πολύωρη ταλαιπωρία.
Σημειώνεται ότι βάσει συγκεκριμένων κανόνων που ισχύουν στην Ε.Ε. οι επιβάτες θα πρέπει να αποζημιώνονται από τις αεροπορικές εταιρείες για τις καθυστερήσεις στις πτήσεις τους.