Την επιθυμία να διατηρήσει το λογότυπο της Unicef, στο πίσω μέρος της φανέλα της, έκανε γνωστή η Μπαρτσελόνα στην σουηδική εταιρεία Spotify, στις τελικές συζητήσεις που γίνονται για την οριστικοποίηση της συνεργασία τους.
Όπως αναφέρει η εφημερίδα της Καταλωνίας “Mundo Deportivo”, η Μπαρτσελόνα απευθύνθηκε στην Spotify, καθώς θα είναι ο κύριος χορηγός και η μεγαλύτερη πηγή διαφημιστικών εσόδων για τον σύλλογο.
Ήδη, έχουν αναφερθεί ετήσια έσοδα έως και 60 εκατομμυρίων για καθένα από τα επόμενα τέσσερα χρόνια, αλλά σήμερα το RAC1 επισήμανε ότι θα μπορούσαν να εισαχθούν 280 εκατομμύρια για τρία χρόνια σχέσης μεταξύ του συλλόγου και της σουηδικής εταιρείας.
Μετά την υπογραφή των συμβολαίων, που περιλαμβάνουν περίπλοκες και με πολλές ρήτρες καθώς υπάρχουν πολλές μελλοντικές μεταβλητές που πρέπει να ληφθούν υπόψη, η Μπαρτσελόνα θα δώσει τα συγκεκριμένα στοιχεία της συμφωνίας, κάτι που υπολογίζεται για την επόμενη εβδομάδα.
Να σημειωθεί ότι η συμφωνία επεκτείνεται και στο γήπεδο, που πιθανότατα θα ονομαστεί “Camp Nou Spotify”.