Άστραψε και βρόντηξε ο Γερμανός μετά το τέλος του αγώνα, προσπαθούν να διασκεδάσουν τις εντυπώσεις στη Ferrari για τις κατηγορίες περί ακραίας στρατηγικής.
Το Βελγικό GP βρίσκονταν στον 42ο γύρο του σε σύνολο 43 και ο Φέτελ υπερασπίζονταν την 3η θέση από τις επιθέσεις του Γκροζάν όταν έσκασε το ελαστικό του. Ο Γερμανός με τη Ferrari εκκινούσε από την 9η θέση και όπως αποκάλυψε μετά το τέλος του αγώνα, ο επικεφαλής της Ferrari, Μαουρίτσιο Αριβαμπένε είχαν αποφασίσει από το πρωί να υιοθετήσουν στρατηγική μιας αλλαγής ελαστικών για το Φέτελ παρότι η Pirelli πρότεινε “τουλάχιστον” δυο.
Ο Γερμανός εκκίνησε με τη μαλακή γόμα και έβαλε τη μέση στον 14ο γύρο με στόχο να τερματίσει μ’ αυτή μετά από 29 γύρους. Ο αγώνας είχε μειωθεί κατά 7km ή ένα γύρο αν προτιμάτε γιατί χρειάστηκε δεύτερος γύρος σχηματισμού (σ.σ: πρόβλημα σε Χούλκενμπεργκ, Σάινθ).
Ο Φέτελ είναι ο μόνος οδηγός που προσπάθησε να τερματίσει στον αγώνα ακολουθώντας στρατηγική ενός πιτ στοπ. Λόγω αυτής βρέθηκε ακόμη και να οδηγεί την κούρσα όταν οι υπόλοιποι οδηγοί μπήκαν για 2η φορά στα πιτ. Στο φινάλε του αγώνα ήταν πίσω από τις Mercedes όταν στην ευθεία Kemmel πριν την Les Combes, απροειδοποίητα έσκασε το ελαστικό του.
Ο Φέτελ τερμάτισε 12ος, χάνοντας έτσι το βάθρο και 25 βαθμούς έναντι του νικητή Λιούις Χάμιλτον στην κούρσα του τίτλου. Προτού προλάβει να κρυώσει το μυαλό ξέσπασε μπροστά στις κάμερες: “Δεν πρέπει να επιτρέπεται να συμβαίνουν τέτοια πράγματα. Αν είχε σκάσει το ελαστικό 200 μέτρα πιο πριν δε θα ήμουν εδώ τώρα αλλά σφηνωμένος στην Eau Rouge. Δεν ξέρω τι άλλο πρέπει να γίνει. Έχω εκνευριστεί για το αποτέλεσμα, μας άξιζε μια θέση στο βάθρο.
Επιπλέον αυτό με τα ελαστικά δεν είναι αποδεκτό. Είχε αστοχία ο Νίκο την Παρασκευή και μας είπαν ότι οφείλονταν σε εξωτερικό σκίσιμο. Αν ο Νίκο λέει ότι δεν βγήκε από την πίστα, τον πιστεύω γιατί να πει ψέματα; Το ίδιο έγινε και σε μένα δεν βγήκα από την πίστα και ξαφνικά έσκασε το ελαστικό. Αν είχε γίνει νωρίτερα θα είχα πρόβλημα. Δεν είναι το ίδιο με το Σίλβερστον πριν χρόνια αλλά δεν είναι αποδεκτό”.
Πηγή: protothema.gr