Άνθρακας ο θησαυρός για το πολυδιαφημιζόμενο PAOK TV και το pay per view… Οικονομική νίλα και τηλεοπτικό πισωγύρισμα με βάση αυτά που καταγράφηκαν και στο ντέρμπι ΠΑΟΚ-Άρης.
Κατ’ αρχήν σε ότι αφορά την παραγωγή του παιχνιδιού, “χάθηκαν” κρίσιμες φάσες, δεν είδαμε ποτέ τι έγινε π.χ. στον τραυματισμό του Κουέστα, ενώ κακή ήταν η λήψη χωρίς “γραμμή” στη φάση του σωστά ακυρωθέντος γκολ προς το τέλος του πρώτου ημιχρόνου. Κάλυψη που θα… ζήλευαν πολλά ερασιτεχνική κανάλια της περιφέρειας.
Από κει και πέρα η περιβόητη επανάσταση (!) μάλλον άργησε να γίνει κατανοητή από την ευρεία μάζα. Μόλις προ ημερών ανακοίνωσαν ότι πούλησαν 21.000 ετήσιες συνδρομές στο PAOK TV. Επί… 70 ευρώ το σύνολο μας κάνει 1,47 εκατ. Ευρώ.
Τον διαφημιστικό χρόνο πριν, κατά τη διάρκεια, αλλά και μετά το ντέρμπι ήθελαν να τον πουλήσουν για… 35 ευρώ το δευτερόλεπτο! Το αποτέλεσμα; Οι δύο που έπαιξαν στο ημίχρονο ήταν του βασικού τους χορηγού! Άλλες δύο ήταν τα διαρκείας του ΠΑΟΚ στο… μπάσκετ , όπως επίσης και ο νυχτερινός ημιμαραθώνιος της Θεσσαλονίκης! Παράλληλα, έπαιξαν άλλες τρεις εταιρίες.
Στο προηγούμενο ποσό των εσόδων θα πρέπει να αφαιρεθεί το κόστος του bandwith το οποίο αφορά τη μετάδοση δεδομένων για να μεταδοθεί η αναμέτρηση. Όσοι περισσότεροι συνδρομητές υπάρχουν τόσο ανεβαίνει το κόστος. Και μην ξεχάστε να αφαιρέσετε και το κόστος παραγωγής του κάθε αγώνα τον οποίο έχει αναλάβει η ABC!
Για την ιστορία, η ΕΡΤ ήθελε να δώσει στον εμπορικό νταμπλούχο 25 εκατ. για τρία χρόνια, αλλά η αλλαγή κυβέρνησης τους άλλαξε τα σχέδια και η Nova πρότεινε 6,5 εκατομμύρια, αλλά φάνηκαν… λίγα!