Tυφώνες με έντονες βροχοπτώσεις έχουν προκαλέσει στο παρελθόν μεγάλες αναστατώσεις στο Γκραν Πρι Ιαπωνίας. Εφέτος απειλεί να κάνει κάτι ανάλογο ο τυφώνας Hagibis.
Ακολούθησε το PRESSARIS και στο Instagram, για ακόμα πιο άμεση ενημέρωση στα θέματα του Άρη!
Τα ακραία καιρικά φαινόμενα έχουν φέρει πολλές φορές τα πάνω κάτω στο Γκραν Πρι Ιαπωνίας. Αυτό είναι πολύ πιθανόν, να συμβεί και εφέτος, καθώς το τριήμερο του αγώνα προβλέπεται να επηρεαστεί η πίστα της Σουζούκα από τον τυφώνα Hagibis, που θα φέρει μαζί του βροχές και θύελλες. Η κορύφωση των ακραίων φαινομένων αναμένεται το Σάββατο, οπότε θα επηρεάσει τις κατατακτήριες δοκιμές.
Κάτι ανάλογο είχε συμβεί το 2004, όταν είχαν αναγκαστεί να μεταθέσουν οι διοργανωτές του Γκραν Πρι τις κατατακτήριες δοκιμές για την Κυριακή για λόγους ασφαλείας, ενώ είχαν προστατεύσει όλα τα πιτ και τα μονοθέσια με τεράστια φορτηγά, γερανούς και πανίσχυρα συρματόσχοινα. Ταυτόχρονα, είχαν ζητήσει από τους δημοσιογράφους, να μην παρευρεθούν στις δοκιμές, όμως τελικά ο τυφώνας Ma-on είχε περάσει περίπου 30 χιλιόμετρα μακρά από την πίστα της Σουζούκα και αργότερα προκάλεσε μεγάλες ζημιές σε συνοικίες του Τόκιο, που απέχει περίπου 400 χλμ. από το αυτοκινητοδρόμιο.
Ο εφετινός τυφώνας Ηagibis εκτιμάται, ότι θα φέρει μαζί του έντονες βροχοπτώσεις και δεν αποκλείεται να έχουμε καθυστερήσεις ή ακόμη και διακοπές των δοκιμαστικών και του ίδιου του αγώνα. Ενδέχεται μάλιστα να σημειωθεί και κάποιος σεισμός, κάτι πολύ συνηθισμένο για τη χώρα του Ανατέλλοντος Ήλιου, όπως είχε συμβεί –μεταξύ άλλων- και πριν 15 χρόνια στο Γκραν Πρι Ιαπωνίας.
Τα ακραία καιρικά φαινόμενα στην Ιαπωνία είχαν κρίνει το 1976 και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1. Η βροχόπτωση είχε κάνει ολισθηρή την πίστα και είχε περιορίσει πολύ την ορατότητα, οπότε ο Νίκι Λάουντα παρκάρισε τη Ferrari του στα πιτ και εγκατέλειψε στο τελευταίο Γκραν Πρι της χρονιάς λέγοντας ότι δεν ήθελε να αυτοκτονήσει. Ετσι έχασε τον τίτλο με διαφορά μόλις ενός βαθμού από τον Τζέιμς Χάντ με McLaren, ο οποίος τερμάτισε τρίτος με διαφορά ενός γύρου πίσω από τον νικητή του Γκραν Πρι, τον Αμερικανό Μάριο Αντρέτι με Lotus.
Πριν πέντε χρόνια βίωσε ο κόσμος της Formula 1 στη Σουζούκα ένα πραγματικό δράμα, όταν έχασε εκεί τη ζωή του το Ζουλς Μπιανσί. Ο νεαρός Γάλλος οδηγός της Marussia καρφώθηκε με ταχύτητα 200 χλμ./ώρα σε έναν γερανό, που είχε μπει στη βρεγμένη και ολισθηρή πίστα, για να απομακρύνει ένα μονοθέσιο και υπέστη βαριές κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις. Ο Μπιανσί μεταφέρθηκε αργότερα σε νοσοκομείο της Νίκαιας στη Γαλλία, όπου τελικά εξέπνευσε 9 μήνες μετά το δυστύχημα στην Ιαπωνία.