Ο αγωνιστικός διευθυντής της Formula 1, Ρος Μπρον, δήλωσε πως μελλοντική λύση για το σπορ αποτελεί το υδρογόνο.
Η Formula 1 παρουσίασε στο πλαίσιο του GP Μ. Βρετανίας το πρωτότυπο μονοθέσιο που έχει βασιστεί στους κανονισμούς του 2022. To σπορ αλλάζει εποχή και τα μονοθέσια θα απλοποιηθούν ώστε να βελτιωθεί το θέαμα, δίνοντας νέα πρόκληση στους οδηγούς.
Παράλληλα η F1 στρέφει την προσοχή του στην επόμενη γενιά κινητήρων, η οποία αναμένεται να υιοθετηθεί το 2025. Στο GP Αυστρίας πραγματοποιήθηκε συνάντηση ανάμεσα στους κατασκευαστές, την F1 και τηv Παγκόσμια Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, στην οποία συζήτησαν τους μελλονικούς κανονισμούς κινητήρων.
Τώρα ο αγωνιστικός διευθυντής της Formula 1, Ρος Μπρον, μίλησε στο BBC για την πιθανή λύση στους μελλοντικούς κινητήρες. «Μπορεί το υδρογόνο να αποτελεί τη λύση για τη Formula 1 στο μέλλον. Πρέπει να κρατήσουμε τον ήχο και το συναίσθημα που προκαλεί η F1, αλλά πρέπει να προχωρήσουμε σε μια διαφορετική λύση».
Ο Μπρον αναγνωρίζει το γεγονός πως τα μονοθέσια της F1 πρέπει να παράγουν ήχο και θέαμα, ενώ ταυτόχρονα να είναι φιλικά για το περιβάλλον. Η λύση που είχε πέσει στο τραπέζι είναι ο πλήρης εξηλεκτρισμός του σπορ, όμως ο Μπρον, δεν συμφωνεί με αυτή τη λογική.
«Έχουμε αγώνες 90 λεπτών, έχουμε μονοθέσια 1.000 ίππων, είμαστε η κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Δεν μπορούμε να τα ακολουθήσουμε αυτά δίχως ορυκτά καύσιμα. Δεν θέλουμε τους οδηγούς να κάνουν εξοικονόμηση ενέργειας ώστε να φτάσουν στο τέλος του αγώνα. Δεν έχει νόημα να πιέζουν μόνο για 5 γύρους. Δεν πιστεύω πως υπάρχει ηλεκτροκίνητη λύση σήμερα. Δεν πρέπει όμως να γίνουμε δεινόσαυροι, το ξέρουμε αυτό».
H δράση στη Formula 1 συνεχίζεται αυτό το τριήμερο με το GP Μ. Βρετανίας. Μην χάσετε όλη τη δράση με τα LIVE του Gazzetta όλο το αγωνιστικό τριήμερο.
Πρόγραμμα LIVE
Παρασκευή 16 Ιουλίου 19:45 Κατατακτήριες Δοκιμές
Σάββατο 17 Ιουλίου 18:15 Αγώνας Sprint
Κυριακή 18 Ιουλίου 16:45 Αγώνας