Grand Prix Σαουδικής Αραβίας: Πρώτος και καλύτερος ο Πέρεζ

To 1-2 η Red Bull στην Τζέντα με τον Σέρχιο Πέρεζ να είναι ο νικητής στη Σαουδική Αραβία, πίσω από τον Μεξικανό ο Μαξ Φερστάπεν. Ακολουθεί ο Φερνάντο Αλόνσο με την Aston Martin, δεύτερο διαδοχική βάθρο για τον Ισπανό.

Μεγάλος νικήτης στο Grand Prix της Σαουδικής Αραβίας ο Σέρχιο Πέρεζ. Ο Μεξικανός πιλότος κέρδισε και την περασμένη χρονιά την πολ ποζίσιον στην Τζέντα αλλά δεν κατάφερε να ανέβει στο πόντιουμ. Φέτος ο Πέρεζ «σκαρφάλωσε» στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου. Εκπληκτική οδήγηση από το δεύτερο μονοθέσιο των «ταύρων» και τον παγκόσμιο πρωταθλητή, Μαξ Φερστάπεν. Ο Ολλανδός άρχισε από την 15η θέση της σχάρας εκκίνησης και κατέκτησε την 2η θέση, ενώ παρέμεινε στην κορυφή της βαθμολογίας οδηγών επειδή έκανε τον ταχύτερο γύρο. Τρίτος για δεύτερο διαδοχικό αγώνα ο Φερνάντο Αλόνσο και το μοναδικό μονοθέσιο της Aston Martin που πήρε βαθμούς, καθώς ο Λανς Στρολ εγκατέλειψε. Το 4-5 οι δύο Mercedes με Τζορτζ Ράσελ και Λιούις Χάμιλτον, αντίστοιχα. Πίσω από τους δύο Βρετανούς, οι Ferrari με Κάρλος Σάινθ και Σαρλ Λεκλέρ. Καταστροφή για την McLaren, η οποία με τους Λάντο Νόρις και Όσκαρ Πιάστρι βρέθηκε εκτός βαθμών στην 16η και 17η.

Ο ΑΓΩΝΑΣ

Ιδανικά άρχισε το Grand Prix στη Σαουδική Αραβία για τον Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος πέρασε στην εκκίνηση τον Σέρχιο Πέρεζ. Όμως ο Ισπανός έμπειρος οδηγός της Aston Martin κρίθηκε «ένοχος» από τους αγωνοδίκες καθώς ο πιλότος στην σχάρα εκκίνησης τοποθέτησε το μονοθέσιο πιο αριστερά και έτσι δέχθηκε πέναλτι πέντε δευτερολέπτων στο πρωτο πιτς. Ο Μεξικανός της Red Bull επέστρεψε στην πρώτη θέση τέσσερις γύρους αργότερα.

Η επιλογή της Ferrari να αρχίσει ο Λεκλέρ στο δεύτερο αγώνα της χρονιάς με μαλακή γόμα, αποδείχτηκε σωστή. Ο πιλότος της ιταλικής ομάδας ξεκίνησε από την 12η θέση λόγω αλλαγής της κεντρικής ηλεκτρονικής μονάδας της SF-23. Ο Λεκλέρ ύστερα από τον 13ο γύρο βρέθηκε πέμπτος, κερδίζοντας από την εκκίνηση επτά θέσεις.

Αντίθετα οι «ταύροι» επέλεξαν τη μεσαία γόμα για τον παγκόσμιο πρωταθλητή, Μαξ Φερστάπεν. Ο Ολλανδός άρχισε από την 15η θέση λόγω προβλήματος στον άξονα μετάδοσης της RB19 στο Q2 των κατατακτήριων δοκιμών. Ο δύο φορές πρωταθλητής στον 17ο γύρο εκμεταλλεύτηκε το πιτς στοπ του Λεκλέρ και σκαρφάλωσε στην 4η θέση.

Στο 17ο γύρο ο Λανς Στρολ ολοκλήρωσε την παρουσία του στην Τζέντα, καθώς η ομάδα του ζήτησε να σταματήσει το μονοθέσιο. Οκτώ γύρους μετά ο Φερστάπεν με ενεργό το DRS προσπέρασε τον Αλόνσο και έτσι ο Ολλανδός βρέθηκε πίσω από τον συμπαίκτη του. Μάλιστα ο παγκόσμιος πρωταθλητής παρέμεινε πίσω από τον συμπαίκτη του ως το τέλος του αγώνα.

Άδοξο φινάλε είχε ο αγώνας στη Σαουδική Αραβία για τον Άλεξ Άλμπον. Ο 26χρονος μπήκε στα πιτς στο 30ο γύρο και εγκατέλειψε την προσπάθεια του με πρόβλημα στα φρένα της Williams.

Λίγο πριν «πέσει» η καρό σημαία ο Μάγκουσον της Haas «έκλεψε» την 10η θέση, από τον Τσουόντα και «πέταξε» εκτός βαθμών την AlphaTauri.

To Top