Tην έβδομη νίκη του σε δώδεκα αγώνες πανηγύρισε ο Λιούις Χάμιλτον. Ο Βρετανός αν και τα βρήκε σκούρα πίσω από τον Μαξ Φερστάπεν η στρατηγική της Mercedes του έδωσε τη νίκη τρεις γύρους πριν πέσει η καρό σημαία με τον Ολλανδό να ακολουθεί τον Φέτελ να τερματίζει τρίτος.
Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Με το τιμόνι “κλειδωμένο” δεξιά για να κλείσει τον δρόμο στον Μπότας έφυγε ο Φερστάπεν και τα κατάφερε. Ο Ολλανδός έφυγε μπροστά σε μία καθαρή για τον ίδιο εκκίνηση.
Πιο πίσω είχαμε όμως μεγάλη μάχη με χαμένο τον Φινλανδό. Ο Χάμιλτον προσπέρασε τον Μπότας, το ίδιο έκαναν και οι Λεκλέρκ και Φέτελ με τον Φινλανδό να έχει πρόβλημα στην μπροστά αεροτομή αφού είτε στην επαφή με τον Βρετανό, είτε σε αυτή που είχε με τον Μονεγάσκο έσπασε ένα κομμάτι της. Έτσι, ο Φινλανδός μπήκε στα πιτς για την απαραίτητη αλλαγή και έπεσε στην τελευταία θέση.
Τα πράγματα μπροστά δεν άλλαζαν. Ο Φερστάπεν και ο Χάμιλτον ήταν σε δικό τους αγώνα με την Mercedes να προσπαθεί να βγάλει μπροστά τον Βρετανό. Την πρώτη φορά δεν τα κατάφερε αλλά η επιλογή που πήρε στη συνέχεια της βγήκε και έδωσε τη νίκη στον Χάμιλτον.
Η Mercedes έβαλε ξανά στα πιτς τον παγκόσμιο πρωταθλητή στον 49ο γύρο, του έβαλε τη μεσαία γόμα κάνοντας τον Χάμιλτον να πετά στους τελευταίους γύρους. Με τη διαφορά στα 20 δευτερόλεπτα ο Βρετανός κατάφερε να την καλύψει και τρεις γύρους πριν τον τέλος του επέτρεψαν να προσπεράσει τον Φερστάπεν που δεν μπορούσε να κάνει τίποτα.
Η ανάλογη στρατηγική που ακολούθησε η Ferrrari για τον Φέτελ του επέτρεψε να προσπεράσει τον Λεκλέρκ και να ανέβει στο βάθρο. Από εκεί και πέρα όλοι έμειναν ένα γύρο πίσω με τον Κάρλος Σάινθ να κρατά πίσω του τον Γκασλί και τον Ράικονεν. Ο Μπότας κατάφερε τελικά να ολοκληρώσει τον αγώνα του παίρνοντας την όγδοη θέση, ενώ τη δεκάδα έκλεισαν οι Νόρις και Άλμπον.
Η ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ