Σε δύσκολη θέση βρίσκεται η ιστορική Williams Racing, η οποία έβαλε πωλητήριο για να επιβιώσει μετά από την απώλεια 13 εκατομμυρίων λιρών το 2019.
Eίναι μία από τις πλέον ιστορικές ομάδες της Formula 1, τα τελευταία χρόνια όμως κινείται μεταξύ φθοράς κι αφθαρσίας. Η Williams έχει μετατραπεί από πρωταγωνίστρια σε κομπάρσο, ήταν 10η και τελευταία στην κατάταξη των κατασκευαστών στα προηγούμενα δύο πρωταθλήματα και με την πανδημία του κορονοϊού να καλπάζει αντιμετωπίζει πλέον τεράστιο πρόβλημα βιωσιμότητας. Γι’ αυτό και την Παρασκευή (29/5) ανακοίνωσε ότι βάζει πωλητήριο για να επιβιώσει και να μείνει στο άθλημα.
“Εξετάζουμε όλες τις επιλογές που έχουμε ως εταιρεία, είτε μιλάμε για μικρότερο, είτε για μεγαλύτερο κομμάτι, είτε για ολόκληρη την εταιρεία” ήταν η δήλωση της Κλερ Γουίλιαμς, η οποία εξήγησε ότι δεν έχει παρθεί ακόμη κάποια απόφαση, ούτε έχουν γίνει ιδιαίτερες συζητήσεις εκτός από τη δεδομένη αποχώρηση της ROKiT που ήταν ο βασικός χορηγός της ομάδας.Σύμφωνα πάντα με την Κλερ Γουίλιαμς, η Williams Racing είχε το 2019 απώλειες 13 εκατομμυρίων λιρών, ενώ το 2018 είχε κέρδη 18 εκατομμυρίων λιρών.
Οδηγοί της Wialliams Racing είναι οι Τζορτζ Ράσελ – Νικολάς Λατίφι, ενώ η ομάδα βρίσκεται στο άθλημα από το 1977. Έχει συνολικά 727 εκκινήσεις, εννέα πρωταθλήματα κατασκευαστών, επτά πρωταθλήματα οδηγών, 114 νίκες, 312 podiums, 3.555 πόντους, 128 πολ ποζίσιονς και 133 ταχύτερους γύρους. Σημαντικότεροι οδηγοί στην ιστορία της ήταν οι Άλαν Τζόουνς, Κέκε Ρόσμπεργκ, Νάιτζελ Μάνσελ, Ντέιμον Χιλ, Τζένσον Μπάτον, Αλέν Προστ, Νέλσον Πικέ, Άιρτον Σένα, Ζακ Βιλνέβ ενώ έχει προμηθευθεί κινητήρες από τις Ford, Honda, BMW, Toyota, Mercedes μεταξύ άλλων.