Το σοβαρό μειονέκτημα της Mercedes-AMG W13 E Performance έχει φτάσει πλέον σε επικίνδυνα επίπεδα για τους οδηγούς της γερμανικής ομάδας.
Το 2022 η Formula 1 πέρασε σε μία νέα εποχή με την αλλαγή στους τεχνικούς κανονισμούς να έχει ως αποτέλεσμα μία διαφορετική γενιά μονοθεσίων. Η αεροδυναμική τους στηρίζεται περισσότερο στο πάτωμα παρά στην επιφάνειά τους και αυτό επανέφερε στο προσκήνιο το φαινόμενο porpoising. Αυτό προκαλεί έντονες αναπηδήσεις στις ευθείες και μειώνει την απόδοση των μονοθεσίων.
Η Mercedes είναι η ομάδα που επηρεάζεται χειρότερα από όλες από το porpoising και αυτό της έχει κοστίσει πολύ στο φετινό πρωτάθλημα. Μάλιστα, σύμφωνα με την ίδια την ομάδα, δεν μπορεί να επιλύσει τα προβλήματά της ακόμα. Οι αναπηδήσεις της W13 είναι τόσο σοβαρές, όπου ο οδηγός της, Τζορτζ Ράσελ, αποκάλυψε μετά το Grand Prix Εμίλια-Ρομάνια πως του προκαλεί πλέον σωματικούς πόνους.
«Το μονοθέσιο απολαμβάνεις να το οδηγείς μόνο όταν έχει το κατάλληλο στήσιμο και τα ελαστικά είναι στις κατάλληλες θερμοκρασίες. Οι αναπηδήσεις κυριολεκτικά σου κόβουν την ανάσα. Στην Ίμολα το φαινόμενο ήταν ακραίο. Πραγματικά ελπίζω να βρούμε μία λύση και ελπίζω το ίδιο να συμβεί και με άλλες ομάδες που έχουν αυτό το πρόβλημα, διότι δεν είναι βιώσιμο για τους οδηγούς να συνεχίσουν σε αυτό το επίπεδο. Αυτό είναι το πρώτο αγωνιστικό τριήμερο που είχα πόνους στην πλάτη. Από το έντονο porpoising είχα επίσης πόνους στο στήθος, αλλά για να κάνεις έναν καλό χρόνο πρέπει να το υποστείς», είπε ο Βρετανός.