Ο Κάρλος Σάινθ ήταν μισό δευτερόλεπτο και ο Σαρλ Λεκλέρ 4 δέκατα ταχύτεροι από τον Μαξ Φερστάπεν και τη RBR, καθώς η Ferrari κυριάρχησε στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών στο Πολ Ρικάρ.
Το σιρκουί που φιλοξενεί αυτό το τριήμερο το GP Γαλλίας, 12ο φετινό γύρο της Formula 1, θεωρείται γενικώς πιο ταιριαστό στη Red Bull RB18 του Μαξ Φερστάπεν, όμως η δεύτερη περίοδος των ελεύθερων δοκιμών διαμόρφωσε μια πολύ διαφορετική πρώτη εικόνα.
Ο Κάρλος Σάινθ σημείωσε τον εξαιρετικό χρόνο 1:32.527 περίπου στο μέσον της διαδικασίας, όταν όλοι έκαναν προσομοίωση δοκιμών κατάταξης με τη μαλακή γόμα, εκμεταλλευόμενος και το κενό αέρος από την Alpha Tauri του Πιέρ Γκασλί μπροστά του, και ίσως εκεί να έχει τις ρίζες του το ένα δέκατο της διαφοράς από τον Σαρλ Λεκλέρ, καθώς οι δύο Ferrari F1-75 άφησαν μισό δευτερόλεπτο πίσω τους τον Φερστάπεν.
Ο Ολλανδός, από την πλευρά του, ανέφερε πως αντιμετώπιζε πολλή υποστροφή ειδικά στο πρώτο κομμάτι της πίστας – το οποίο με τις πιο αργές και κλειστές του στροφές δεν ευνοεί την RB18. Τα πράγματα ήταν ακόμα χειρότερα για τον Σέρτζιο Πέρεζ, που δεν κατάφερε ούτε σε αυτή την περίοδο να φέρει τη δική του RB18 στα μέτρα του και έπεσε στο τέλος της δεκάδας, ένα δευτερόλεπτο μακριά από τον Μαξ.
Το καλό ξεκίνημα του Σάινθ, πάντως, φαντάζει κάπως μάταιο δεδομένου ότι ο Ισπανός θα δεχθεί ποινή 10 θέσεων στην εκκίνηση της Κυριακής λόγω υπέρβασης του επιτρεπόμενου αριθμού (2) κεντρικών ηλεκτρονικών μονάδων για τη μονάδα ισχύος της Ferrari του.
Εν τη απουσία του Πέρεζ, τους τρεις πρωτοπόρους ακολούθησε το βρετανικό δίδυμο της Mercedes, με τον Τζορτζ Ράσελ επτάμισι δέκατα μακριά από τον Λεκλέρ και δυόμισι από τον Φερστάπεν, αλλά και σχεδόν ενάμισι δέκατο ταχύτερο από τον Λιούις Χάμιλτον. Ο 37χρονος έκανε τις πρώτες του δοκιμές για σήμερα, καθώς στις μεσημεριανές είχε συμμετάσχει στη θέση του ο δοκιμαστής της Mercedes Νικ ντε Βρις.
Πίσω τους, οι Λάντο Νόρις και Πιέρ Γκασλί επιβεβαίωσαν την εξαιρετική φόρμα που έχουν αυτό το τριήμερο οι βαρέως αναβαθμισμένες Alpha Tauri και McLaren αντίστοιχα, αφήνοντας με σχετική διαφορά πίσω τους τις Haas και τις Alpine.
Πάντως, όπως και το μεσημέρι έτσι και στη δεύτερη περίοδο των δοκιμών ήταν πολλοί οι οδηγοί που είχαν εξόδους, και ακόμα και τετ-α-κε. Το χειρότερο από όλα ήταν του Μικ Σουμάχερ, που έχασε την ουρά της Haas και σταμάτησε λίγα μέτρα μακριά από τις μπαριέρες. Σίγουρα ρόλο στην ακινητοποίηση του έπαιξαν και οι γαλάζιες ζώνες -υψηλότερης τριβής- που υπάρχουν στις εξόδους διαφυγής των στροών του Πολ Ρικάρ με σκοπό την ταχύτερη επιβράδυνση των μονοθεσίων.
Τέλος, στο ίδιο σημείο με τον Σουμάχερ ο Ράσελ χτύπησε βίαια στα κερμπς αλλά απέφυγε τον τραυματισμό του δαπέδου της Mercedes W13. Αντίθετα, ο Κέβιν Μάγκνουσεν δεν τον απέφυγε, προκαλώντας ζημιά στο υπογάστριο της Haas, ενώ και πάλι προς στο τέλος ο Ράσελ είχε μια μικρή περιπλάνηση εκτός πίστας.