Ο οικονομικός αντίκτυπος στη Λιβασόβα που θα φιλοξενήσει το Final-8 του Champions League.
Το Πορτογαλικό Ινστιτούτο Διοίκησης και Μάρκετινγκ (IPAM) εκπόνησε μια μελέτη η οποία καταλήγει στο συμπέρασμα ότι η ολοκλήρωση της τελικής φάσης του Champions League, στη Λισαβόνα (από 12 έως 23 Αυγούστου), με οκτώ ομάδες και επτά παιχνίδια, θα έχει εκτιμώμενο οικονομικό αντίκτυπο 50,4 εκατομμύρια ευρώ, με το 49% να αποδίδεται στο φαγητό και στο ποτό, εντός και εκτός σπιτιού.
Συγκριτικά, θα πρέπει να σημειωθεί ότι ο τελικός του 2014 στην πορτογαλική πρωτεύουσα, ανάμεσα σε Ρεάλ Μαδρίτης και Ατλέτικο Μαδρίτης (4-1 στην παράταση) είχε 46 εκατομμύρια ευρώ οικονομικό αντίκτυπο.
Παρά το γεγονός ότι η διοργάνωση θα πραγματοποιηθεί για πρώτη φορά χωρίς φιλάθλους στις εξέδρες, αναμένονται 16 χιλιάδες φίλαθλοι χωρίς εισιτήρια και 3300 επισκέπτες. Στους τελευταίους συμπεριλαμβάνονται τα 600 μέλη των αντιπροσωπειών των ομάδων, 400 δημοσιογράφοι, 1000 μέλη του προσωπικού υποστήριξης της διοργάνωσης, 1000 επισκέπτες της UEFA, 200 άνθρωποι της τηλεοπτικής παραγωγής και 42 μέλη διαιτητές.
Όμως το Final-8, που επιλέχθηκε λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, θα οδηγήσει σε παραμονή μεγαλύτερης διάρκειας των αντιπροσωπειών σε σύγκριση με τον παραδοσιακό τελικό μιας ημέρας.
Υπάρχει επίσης ο αντίκτυπος των μέσων ενημέρωσης, καθώς ο τελικός του 2019 είχε κοινό 400.000.000 θεατών σε 217 χώρες και δημιούργησε 1.000.000.000 αλληλεπιδράσεις σε κοινωνικά δίκτυα, δημιουργώντας ρεκόρ.