Έκλεισε στόματα! Ο Σεμπάστιαν Φέτελ μετά από έναν επεισοδιακό αγώνα στην Σιγκαπούρη πήρε την πρώτη του νίκη μετά το Βέλγιο πέρυσι, με τον Σαρλ Λεκλέρκ να συμπληρώνει το εκκωφαντικό 1-2 της Φεράρι. Τρίτος ο Φερστάπεν, εκτός βάθρου και οι δύο Μερσέντες.
Ηαλήθεια είναι πως είχε δώσει δικαιώματα. Τα ‘χε κάνει πολλές φορές μαντάρα (με πιο πρόσφατο παράδειγμα τον αγώνα στην Μόντσα, εκεί που πήγε να… ξεκάνει κόσμο με τον τρόπο που επέστρεψε στην πίστα), δεν αγωνιζόταν σύμφωνα με τα υψηλότατα στάνταρ του και, κάπως έτσι, τον είχαν απαξιώσει πλήρως σχεδόν οι πάντες.
Μόνο που μιλάμε για τον Σεμπάστιαν Φέτελ. Για τον τύπο που έχει κατακτήσει το πρωτάθλημα 4 φορές και που παρά το κακό του φεγγάρι (το παρατεταμένο φεγγάρι), παραμένει ένας από τους κορυφαίους πιλότους ολόκληρης της Φόρμουλα 1.
Και το απέδειξε εμπράκτως σήμερα, κλείνοντας όσα «αυθάδικα» στόματα βρήκε στο δρόμο του: ο Γερμανός της Σκουντερία- που, θυμίζουμε, ξεκίνησε 3ος- άλλαξε πρώτος απ’ όλους τους κορυφαίους ελαστικά στον 20 γύρο, έβαλε την σκληρή και αποφάσισε να πάει μέχρι τέλους.
Ο πρωτοπόρος Λεκλέρκ μπήκε ένα πέρασμα αργότερα για να βάλει κι αυτός hard, όμως βγήκε πίσω από τον teammate του, με αποτέλεσμα να… κυνηγάει. Ο Χάμιλτον, δε, που μπήκε τελευταίος χρονικά (27ο πέρασμα) έμπλεξε και με την κίνηση, και είχε την ευτυχία πίσω του να βρεθεί ο Μπότας που δεν σκοτώθηκε, ακριβώς, και να τον περάσει.
Ανάμεσα στις δύο Φεράρι και τις δύο Μερσέντες είχε μπει «σφήνα» ο Φερστάπεν και μετά ξεκίνησε το πάρτι του Α.Α.: Το Safety Car αναγκάστηκε να βγει 3 ολόκληρες φορές στην πίστα, τα νεύρα οδηγών και θεατών έγιναν κακοφορμισμένα τσατάλια, όμως ο Φέτελ άντεξε μέχρι τέλους και πήρε μια εκκωφαντική νίκη, την πρώτη του από το Βέλγιο το 2018!
Μάλιστα, το μυθικό ΣΚ ολοκληρώθηκε για τη Φεράρι με τον πιο γλυκό τρόπο: ο ασύλληπτος πιτσιρικάς στο… άλλο κόκπιτ της Σκουντερία, ο Σαρλ Λεκλέρκ, μετά από δύο σερί νίκες πήρε τη 2η θέση σήμερα, ολοκληρώνοντας το πρώτο 1-2 της Κόκκινης μετά την Ουγγαρία το 2017.
Ο Μαξ άντεξε μέχρι τέλους στην πίεση του Χάμιλτον και συμπλήρωσε το βάθρο, με τον παγκόσμιο πρωταθλητή (που, πάντως, δεν κινδυνεύει να χάσει το φετινό τίτλο) να έρχεται 4ος και τον Μπότας να είναι 5ος. Η Μερσέντες βρίσκεται εμφανώς σε μίνι ντεφορμάρισμα, καθώς μετά τη Γερμανία έμεινε και για 2ο αγώνα εκτός βάθρου φέτος.
Ο τρομερός Άλμπον ήρθε 6ος, με τους Νόρις, Γκασλί, Χούλκενμπερκ και Τζιοβινάτσι να συμπληρώνουν την πρώτη δεκάδα ενός όχι ακριβώς και καθηλωτικού αγώνα.
Σεμπ, λοιπόν. Παρά το γεγονός πως ουδείς του έδινε ελπίδες, ο Φέτελ απέδειξε πως πολλά πράγματα μπορεί να «πεθάνουν» στο κορμί ενός πρωταθλητή, μπορεί να καταρρεύσει η ψυχολογία του και να βρεθεί στα τάρταρα, μπορεί να «χαλάσει» το μυαλό του, όμως ένα πράγμα σε τέτοιους πιλότους ήταν, είναι και θα είναι πάντα εκεί.
Η καρδιά του πρωταθλητή…
Βαθμολογία οδηγών
1) Χάμιλτον 296
2) Μπότας 231
3) Λεκλέρκ 200
4) Φερστάπεν 200
5) Φέτελ 194
6) Γκασλί 69
7) Σάινθ 58
8) Αλμπόν 42
9) Ρικιάρντο 34
10) Κβίατ 33
11) Χούλκενμπεργκ 33
12) Νόρις 31
13) Ράικονεν 31
14) Πέρεζ 27
15) Στρολ 19
16) Μάγκνουνσεν 18
17) Γκροζιάν 8
18) Τζιοβινάτσι 4
19) Κουμπίτσα 1
20) Ράσελ 0
Βαθμολογία κατασκευαστών
1) Μερσέντες 527
2) Φεράρι 394
3) Ρεντ Μπουλ 289
4) ΜακΛάρεν 89
5) Ρενό 67
6) Τόρο Ρόσο 55
7) Ρέισινγκ Πόιντ 46
8) Άλφα Ρομέο 35
9) Χάας 26
10) Γουίλιαμς 1