Σε ένα από τα πιο ανατρεπτικά Grand Prix της σεζόν, ο Μαξ Φερστάπεν είδε πρώτος την καρό σημαία στην Αυστρία, με τους Ραϊκονεν, Φέτελ να συμπληρώνουν το βάθρο. Εγκατέλειψαν Χάμιλτον, Μπότας.
Σε ένα από τα πιο συγκλονιστικά Grand Prix της φετινής σεζόν στη Formula 1, ο Ολλανδός πιλότος κατάφερε να τερματίσει πρώτος, αφήνοντας πίσω του, τις δύο Ferrari, με τους Κίμι Ραϊκόνεν και Σεμπάστιαν Φέτελ.
Ο Φινλανδός και ο Γερμανός τερμάτισαν στη 2η και την 3η θέση αντίστοιχα και μάλιστα αυτό δεν τους χάλασε ιδιαίτερα από τη στιγμή, που την ίδια ώρα οι δύο Mercedes καταποντίστηκαν, αφού ούτε ο Βάλτερι Μπότας, ούτε ο Λιούις Χάμιλτον κατάφεραν να τερματίσουν.
Με αυτή την εξέλιξη ο Σεμπάστιαν Φέτελ πέρασε στην 1η θέση στο πρωτάθλημα των οδηγών με μόλις έναν βαθμό διαφορά από τον Λιούς Χάμιλτον, ενώ η Ferrari είναι 10 βαθμούς μπροστά από τη Mercedes στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών (247 έναντι 137).
Κερδισμένοι από τη διαδικασία της εκκίνησης ήταν οι Κίμι Ραϊκόνεν και Λιούις Χάμιλτον, καθώς αρχικά ο Φινλανδός μπήκε ανάμεσα στις δύο Mercedes, αλλά επειδή η… άσφαλτος τέλειωσε, ο Χάμιλτον ευνοήθηκε και βρέθηκε στην 1η θέση, προσπερνώντας τον Μπότας.
Ο Φερστάπεν ήταν 4ος ενώ ο Φέτελ συνέχισε 6ος, παρά το γεγονός ότι έκανε κακή εκκίνηση και γενικότερα έδειχνε ότι η Αυστρία δεν ήταν το Grand Prix που του πάει. Ωστόσο, στη συνέχεια όλα άλλαξαν.
Το μονοθέσιο του Μπότας δεν… τραβούσε λόγω του κιβωτίου ταχυτήτων και εγκατέλειψε μόλις στον 14ο γύρο, ενώ στον επόμενο ακριβώς βγήκε… off και ο Χούλκενμπεργκ ελέω κινητήρα με αποτέλεσμα να προκύπτει η διαδικασία του εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας. Η καθυστερημένη αντίδραση της Mercedes σε εκείνο το σημείο έκρινε και τον αγώνα.
Όλες οι ομάδες μπήκαν φυσιολογικά στα pits για αλλαγή ελαστικών εκτός από τη Mercedes και έτσι ο Χάμιλτον θα έμενε νομοτελειακά πίσω, με το που θα έμπαινε για τη δική του αλλαγή. Αυτό έγινε στον 26ο γύρο, με τον ιθύνοντα νου της Mercedes, Τζέιμς Άλισον, να ζητά συγγνώμη από τον Χάμιλτον που δεν τον είχε καλέσει μέσα τη στιγμή του εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας και έτσι έχανε τη νίκη. Όταν βγήκε, ήταν πλέον στην 5η θέση, μπροστά από τον Φέτελ.
Ο Γερμανός με εκπληκτικό τρόπο πέρασε τον Χάμιλτον, που στη συνέχεια ξαναμπήκε στα pits με πρόβλημα στα ελαστικά του. Στον 54ο γύρο ο Ρικιάρντο αναγκάστηκε να εγκαταλείψει, ενώ ο ίδιος δρόμος προέκυψε και για τον Χάμιλτον.
Έτσι, ο Φερστάπεν τερμάτισε πρώτος, με τις δύο Ferrari να έρχονται από πίσω του.