Επιτυχής επιχειρηματική ιδέα, η περιέργεια των καταναλωτών ή ένα ακόμη τρικ του μάρκετινγκ. Όπως και να έχει μετά από τις δύο πρώτες ημέρες λειτουργίας το easyfoodstore, το σούπερ μάρκετ των φτωχών του Στέλιου Χατζηιωάννου, αναγκάστηκε να κλείσει καθώς οι καταναλωτές έκαναν φύλλο και φτερό ότι υπήρχε στα ράφια του καταστήματος.
Σύμφωνα με εκπρόσωπο της αλυσίδας στο συγκεκριμένο διάστημα άδειασαν οι αποθήκες που είχαν προϋπολογήσει ότι τα αποθέματα θα αρκούσαν για δύο εβδομάδες. Υπήρχαν άνθρωποι οι οποίοι ταξίδευσαν πάνω από μία ώρα για να ψωνίσουν στο easyfoodstore.