Με το σύνθημα «Θεσσαλονίκη – Μια μεγάλη καρδιά» ξεκίνησε σήμερα στο Internet η πρώτη μεγάλη καμπάνια προβολής της πόλης, σαν προορισμού city break. Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, η Marketing Greece, η τοπική Ένωση Ξενοδόχων, οι φορείς του τουρισμού, καλούν τους Θεσσαλονικείς να αφηγηθούν, με τις δικές τους ιστορίες, την ξεχωριστή πόλη Θεσσαλονίκη.
Τα παραπάνω ανακοινώθηκαν σε εκδήλωση από τον ΣΕΤΕ και την Marketing Greece, που πλέον από την αρχή της νέας χρονιάς, θα λειτουργούν το πρώτο περιφερειακό hub τους, για την περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, στη Θεσσαλονίκη.
Στην εκδήλωση παρουσιάστηκε το video της 12μηνης προβολής της Θεσσαλονίκης. Η καμπάνια ανοίγει με οκτώ εβδομάδες αφιερωμένες στις γιορτές και θα συνεχιστεί για τους υπόλοιπους μήνες με διάφορα θεματικά αφιερώματα, όπως Θεσσαλονίκη shopping, Θεσσαλονίκη ήλιος και θάλασσα ή , ακόμη και …”αγάπη στη Θεσσαλονίκη”.
Ένωση Ξενοδόχων, Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας, Δήμος Θεσσαλονίκης, ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής της πόλης, το Τhessaloniki Convention Center, όλοι οι φορείς υποστήριξης του Τουρισμού, υποστηρίζουν το νέο εγχείρημα που θα φιλοξενείται στον κεντρικό κτήριο της Περιφέρειας, έχει ήδη στελεχωθεί και αρχίζει από τον Ιανουάριο να δουλεύει πάνω στη μελέτη προώθησης του τουρισμού στη Κεντρική Μακεδονία, τόσο με θεματικές, όσο και γεωγραφικές καμπάνιες.
Όπως είπε ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης Αρ. Θωμόπουλος, μέσα από την διαδικτυακή πλατφόρμας www.discovergreece.com, που πλέον φιλοξενεί και μικρότερες επιχειρήσεις του τουρισμού, ανοίγει η πρώτη διαδικτυακή καμπάνια για την πόλη στο discovergreece.com/thessaloniki-big- heart. Η πόλη, έρχεται για ένα χρόνο στο επίκεντρο της Marketing Greece, καθώς το 2015, μετά την Αθήνα, θα φιλοξενήσει και το πρόγραμμα προβολής Βlog Trotters.
Η καμπάνια για την Κεντρική Μακεδονια, ανοίγει με τρία προϊόντα: Τη Θεσσαλονίκα σαν city break προορισμό. Tη Χαλκιδική με προτάσεις επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου και, τον Όλυμπο για την Πιερία. Τα τρία αυτά προϊόντα θα είναι έτοιμα τον ερχόμενο Φεβρουάριο.Όπως όμως τόνισε και Περιφερειάρχης Κ. Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας, το γραφείο των ΣΕΤΕ και Marketing Greece θα αγκαλιάσει με προγράμματα προβολής και τους επτά νομούς της Περιφέρειας.
Την καμπάνια για τη Θεσσαλονίκη παρουσιάσε ο επικεφαλής της Marketing Greece Ι. Πάρσαλης, ο οποίος δήλωσε ότι επιδίωξη είναι η καμπάνια για τους επιμεγμένους στόχους της Κεντρικής Μακεδονίας, να φτάσει σε κοινό 5 εκατομμυρίων.
“Για οκτώ εβδομάδες θέλουμε η καρδιά της Ελλάδας να χτυπάει στη Θεσσαλονίκη. Μία πόλη γεμάτη εικόνες, ιστορίες, διαφορετικότητας”, όπως χαρακτηριστικά είπε, προσθέτοντας ότι βασικές αγορές στόχοι για τη Θεσσαλονίκη city break, είναι η τουρκική, τα Βαλκάνια, η ρωσική αγορά, όπως επίσης οι αγορές του Ισραήλ, της Γερμανίας, της Ιταλίας, την Αγγλίας και της Αυστρίας, ενω στόχο αποτελεί και η εσωτερική τουριστική αγορά.
( στη φωτογραφία: από αριστερά οι κ.κ. Τορνιβούκας, Πάρσαλης και Θωμόπουλος)
Στη παρουσίαση, την οποία παρακολούθησε και ο υπουργός Μακεδονίας – Θράκης Γ. Ορφανός, έγινε όπως θα ήταν αναμενόμενο και αναφορά στα τρέχονται ζητήματα που απασχολούν τον τουρισμό, δηλαδή τη συζητούμενη αύξηση του ΦΠΑ στα τουριστικά καταλύματα και τα σχόλια του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ Αλ. Τσίπρα, για τα all inclusive τουριστικά πακετα.
Ο κ. Τζιτζικώστας είπε μάλιστα “όχι στο δυσάρεστο αιφνιδιασμό για τον τουρισμό, με την φημολογούμενη αύξηση του ΦΠΑ για τα ξενοδοχεία” καθώς ” η εθνική οικονομία χρειάζεται περισσότερα κίνητρα και όχι περισσότερα μέτρα”.
Ο δε κ. Θωμόπουλος υπογράμμισε ότι ο τουρισμός της Θεσσαλονίκης είναι “price sensitive” και έστω και η ελάχιστη αύξηση του ΦΠΑ θα επιβαρύνει αναγκαστικά τα ξενοδοχεία, τα οποία έχουν ρίξει και διατηρούν χαμηλά τις τιμές παρότι το 2014 καταγράφεται αύξηση 16% στις πληρότητες.
Σε ό,τι αφορά την άποψη του κ. Τσίπρα, που δεν είναι υπέρ των all inclusive πακέτων, ο κ. Θωμόπουλος είπε καθαρά ότι τα τουριστικά προϊόντα, δεν τα αποφασίζουν οι κυβερνήσεις, όποιες και αν είναι αυτές, αλλά η αγορά.
Πηγή: voria.gr