Την επαναφορά ορισμένων από τα μεταμεσονύχτια δρομολόγια του ΟΑΣΘ που “κόπηκαν” για οικονομικούς λόγους, πρότεινε ο πρόεδρος του οργανισμού Χρήστος Στεφανίδης.
Ο κ.Στεφανίδης δήλωσε στο Ράδιο Θεσσαλονίκη ότι η πρώτη πρότασή του αφορά καταρχήν την γραμμή 78Ν που θα προστεθούν δύο ακόμη δρομολόγια και την επαναφορά των γραμμών 27 και 14 στη μεταμεσονύχτια ζώνη. Η δεύτερη πρόταση του αφορά εκτός των παραπάνω και την «νυχτερινή επέκταση» της γραμμής 3.
Σύμφωνα με τον Πρόεδρο του Οργανισμού, η πρώτη πρόταση που έπεσε στο τραπέζι στην συνάντησή του με τον Γιάννη Μπουτάρη, που περιλαμβάνει, εκτός από τη γραμμή 78Ν που εξακολουθεί να κυκλοφορεί, τις γραμμές 27 της Σταυρούπολης και 14 της Άνω Τούμπας θα κοστίσει 700.000 ευρώ το χρόνο η λειτουργία του νυχτερινού δρομολογίου, ενώ η δεύτερη πρόταση που θα περιλαμβάνει και τη γραμμή 3 θα επιβαρύνει με 400.000 ευρώ ακόμη το χρόνο, φτάνοντας το συνολικό κόστος στο 1.100.000 ευρώ ετησίως.
Αυτό που απομένει τώρα για να ξανα-κυκλοφορήσουν βράδυ τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ είναι η έγκριση από τα Δημοτικά Συμβούλια, αφού το επιπλέον κόστος θα καλυφθεί με τη συμμετοχή των εμπλεκόμενων Δήμων με το μεγαλύτερο μέρος να το επωμίζεται ο ΟΑΣΘ. Το επόμενο βήμα θα είναι να εγκριθεί από το Δ.Σ. του Οργανισμού.
Αναλογικά το μεγαλύτερο βάρος του κόστους, μετά τον ΟΑΣΘ, θα το αναλάβει ο Δήμος Π.Μελά, για την γραμμή 27 και αντίστοιχα ο Δήμος Πυλαίας για τη γραμμή 14.
Μια τρίτη πρόταση έπεσε στο τραπέζι των συζητήσεων από τον εντεταλμένο σύμβουλο για θέματα κυκλοφορίας του δήμου Θεσσαλονίκης Γιώργο Δημαρέλο που πρότεινε να δημιουργηθεί μια νέα γραμμή, που θα καλύπτει κατά μήκος όλες τις οδούς Λαγκαδά, Εγνατία και Λαμπράκη, με τα δρομολόγια να πραγματοποιούνται κάθε μισή ώρα και τα λεωφορεία να κυκλοφορούν έως τις 2 τα ξημερώματα.
Όπως δήλωσε ο κ.Στεφανίδης ήδη έχει δώσει εντολή να υπολογιστούν τα κόστη, τα έσοδα και τα έξοδα που θα προκύψουν από την επαναφορά των δρομολογίων και να υπάρχει συγκεκριμένο πλάνο που θα δείχνει αν συμφέρει ή όχι και πόσους ανθρώπους θα εξυπηρετεί.
πηγή: thestival.gr