Η δημόσια τηλεόραση έχει σαν «κύριο πιάτο» απόψε την αναμέτρηση Βοσνίας-Αργεντινής και αύριο (16/6) την κόντρα Γερμανίας-Πορτογαλίας. Ο μέχρι τώρα απολογισμός της ΝΕΡΙΤ μπορεί να γίνει σε τρία επίπεδα. Το πρώτο αφορά στον τομέα της τηλεθέασης, η οποία κινείται σε αναμενόμενα υψηλά επίπεδα.
Οι μεταδόσεις των αγώνων κυμαίνονται σε μέσα μερίδια τηλεθέασης (στο σύνολο του κοινού) που κυμαίνονται γύρω στο 23%, με εξαίρεση τον αγώνα της Εθνικής μας που συγκέντρωσε (σε ΝΕΡΙΤ και ΝΕΡΙΤ Sports, δίχως να υπολογίζεται η ΝΕΡΙΤ HD) περίπου 20.5% με κοντά 60% στο β’ ημίχρονο. Διάστημα που ήταν «δραματικό» για τα ιδιωτικά κανάλια απ’ τα οποία κανένα (μεταξύ 20.00 και 21.00) δεν σημείωσε διψήφιο μερίδιο τηλεθέασης. Όπως πάνω απ’ τον μέσο όρο κυμάνθηκε και το εναρκτήριο παιχνίδι της διοργάνωσης, το Βραζιλία-Κροατία της Πέμπτης.
Ο άλλος τομέας είναι η δημοσιογραφική διαχείριση απ’ τη ΝΕΡΙΤ του κορυφαίου αθλητικού γεγονότος το 2014. Η οποία διαχείριση είναι αξιοπρεπής και συμπληρώνει την, ούτως ή άλλως, δελεαστική για τον τηλεθεατή-φίλαθλο εικόνα του Μουντιάλ. Σε αυτό το πλαίσιο θα κινηθεί όλη η διοργάνωση για τη ΝΕΡΙΤ που, βέβαια, θα ωφεληθεί τα μέγιστα αν η Εθνική μας μπορέσει να βελτιώσει την εικόνα και κυρίως τα αποτελεσματά της. Αδυναμία αποτελεί σίγουρα πως οι περιγραφές (πλην αυτών της Εθνικής) των αγώνων γίνονται απ’ το στούντιο, αλλά τούτο είναι κάτι που το γνωρίζαμε εξ΄αρχής.
Τέλος, στο εμπορικό κομμάτι η ΝΕΡΙΤ δείχνει να τα πάει καλά, καθώς έχει εξασφαλίσει μεγάλο όγκο διαφημίσεων, ειδικά στα «εμπορικά» παιχνίδια.
Σε κάθε περίπτωση, το Μουντιάλ μόλις ξεκίνησε και τα συμπεράσματα θα μπορούν να καταγραφούν στο τέλος της διοργάνωσης. Και τα τηλεοπτικά συμπεράσματα.
Πηγή: sport-fm.gr