Η Γιουβέντους πρόκειται για πρώτη φορά μετά το 1981 να μείνει χωρίς βασικό χορηγό στη φανέλα της, με τον ιταλικό σύλλογο να αδυνατεί να προσελκύσει ικανοποιητικές οικονομικά προσφορές.
Η Γιουβέντους αναμένεται εκτός συγκλονιστικού απροόπτου να υποστεί ένα σημαντικό οικονομικά πλήγμα έπειτα από την ολοκλήρωση της συνεργασίας της με την Jeep, η οποία διήρκησε 12 χρόνια, που σχετίζονταν με τη παρουσία του βασικού χορηγού στη φανέλα της ομάδας.
Η Γιουβέντους δεν κατάφερε να εξασφαλίσει νέο χορηγό και επομένως η επόμενη σεζόν θα τη βρει πιθανότητα με “καθαρή” φανέλα, συνθήκη που δεν έχει επαναληφθεί από το 1981.
Υποστηρίζεται μάλιστα πως το deal της ιταλική ομάδας με την Jeep προσεγγιστικά απέφερε έσοδα ύψους 40-45 εκατομμυρίων ετησίως από το 2012 μέχρι και σήμερα, ωστόσο η “Γυραιά Κυρία” παρά το γεγονός πως έχει έρθει σε επαφή με περισσότερους από 400 ενδιαφερόμενους χορηγούς, δεν έχει στα χέρια της μία πρόταση κοντά στις μειωμένες απαιτήσεις της (30 εκατομμύρια ετησίως για 3 χρόνια).
Ενδεικτικό της μειωμένης εμπορικότητας του ιταλικού πρωταθλήματος συγκριτικά με το αγγλικό και το ισπανικό είναι το γεγονός πως στα δύο τελευταία οι μεγάλες ομάδες, όπως για παράδειγμα η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και η Ρεάλ, διατηρούν συμφωνίες με χορηγούς άνω των 70 εκατομμυρίων.
Παρόλα αυτά, η Γιουβέντους ελπίζει πως μέχρι και την τελευταία στιγμή θα προκύψει μία πρόταση που θα της επιτρέψει να καλύψει μέρος του μεταγραφικού της σχεδιασμού διότι σε αντίθετη περίπτωση οι συνέπειες σε αυτό το κομμάτι θα είναι εμφανείς.