Ο Νόρις έκανε έναν άρτιο γύρο με τη McLaren MCL38 στην εκπνοή των δοκιμών κατάταξης και κέρδισε τον Φερστάπεν για την πολ ποζίσιον με 20 χιλιοστά του δευτερολέπτου, παρά το γεγονός ότι ο Ολλανδός αξιοποίησε και το κενό αέρος που του προσέφερε ο Σέρτζιο Πέρεζ με την έτερη Red Bull RB20.
Η πίστα της Βαρκελώνης είναι απολύτως ταιριαστή με τις αεροδυναμικές προδιαγραφές της RB20, συνεπώς είναι και ενδεικτική των ισορροπιών και της απόδοσης των ανταγωνιστικών μονοθεσίων στην κορυφή της Formula 1.
Κι έτσι, όταν ο πρωταθλητής ρωτήθηκε αν η σημερινή απώλεια της πολ ποζίσιον ήταν ένα “καμπανάκι” για την RBR, απάντησε: “Νομίζω ότι είμαστε αρκετά συνειδητοποιημένοι ήδη για ό,τι συμβαίνει. Πρέπει να πιέσουμε, πρέπει να φέρουμε καλύτερες αναβαθμίσεις και ταχύτερα.
Είχαμε ένα ιδιαίτερα κυρίαρχο αυτοκίνητο πέρσι. Η κυριαρχία αυτή έχει πλέον εξανεμιστεί ολοκληρωτικά, φυσιολογικά, και πρέπει απλά να προσπαθήσουμε να κάνουμε ένα βήμα μπροστά ξανά. Στο τέλος, δεν υπάρχουν ποτέ εύκολες πολ ποζίσιονς. Πρέπει πάντοτε να μάχεσαι με τον εαυτό σου. Το γεγονός ότι είναι ανταγωνιστικές πια περισσότερες ομάδες είναι καλό για τη Formula 1 γενικώς”.
Μιλώντας για τις σημερινές δοκιμές κατάταξης, ο Ολλανδός τόνισε: “Μέχρι τις κατατακτήριες το αυτοκίνητο δεν ήταν αρκετά σταθερό. Πιστεύω ότι το φτιάξαμε. Επίσης, με τις συνθήκες που γίνονταν όλο και πιο ψυχρές, πιθανότατα δεν σου φτάνουν οι στροφές για να κάνεις τη διαφορά διότι όλο και πιο πολλές στροφές τις περνούσαμε πια με πλήρες γκάζι.
Νομίζω ότι στις κατατακτήριες όλα άρχισαν να δουλεύουν μαζί λίγο καλύτερα. Όλο το τριήμερο προσπαθούσαμε να βρούμε την ισορροπία [του αυτοκινήτου] και ήμουν αρκετά ικανοποιημένος στο τέλος.
Έλαβα ένα ωραίο κενό αέρος από τον Τσέκο στο Q3 αλλά δυστυχώς δεν ήταν αρκετό. Έτσι συμβαίνει καμιά φορά, αλλά γενικώς μπορούμε ακόμα να είμαστε χαρούμενοι με αυτή την απόδοση και όλα είναι ανοιχτά για αύριο”, συμπλήρωσε.