ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Άλματα της FIBA στα social media!

Η FIBA κάνει άλματα προόδου στο θέμα της διαδικτυακής και διαδραστικής επικοινωνίας της με τους φιλάθλους, είναι η κορυφαία ομοσπονδία της ΔΟΕ στα social media και ένα από τα κεντρικά πρόσωπα  είναι ο Γιάννης Αντετοκούνμπο.

Έρευνα της TSE Consulting φέρνει τη FIBA σε πολύ υψηλό επίπεδο μεταξύ των Ολυμπιακών Ομοσπονδιών σύμφωνα με επίσημες μετρήσεις που γίνεται από εταιρία την οποία χρησιμοποιεί η ΔΟΕ.

Δεν αποτελεί την πιο τρανή απόδειξη, αλλά είναι μία ισχυρή ένδειξη, ότι η παλιάς κοπής, η αρτηριοσκληρωτική, η παραδοσιακών αρχών και παρωχημένη FIBA, έχει δικαίωμα να μην αποδέχεται πια κανέναν από αυτούς τους  χαρακτηρισμούς και αν μη τι άλλο πρέπει να αποδεχθούμε ότι όχι μόνο έχει συνταχθεί με την εποχή της, αλλά κρίνεται και ως μία πρωτοπόρα Ομοσπονδία στη χρήση, την εκμετάλλευση και τα οφέλη που προσφέρουν τα social media.

Το πρώτο που μας ενδιαφέρει ως Ελληνες είναι η φωτογραφία που συγκέντρωσε τα περισσότερα reactions από κάθε άλλη που πόσταραν οι 40 Ολυμπιακές Ομοσπονδίες συν τη ΔΟΕ… Σε αυτή τη φωτογραφία συμμετέχει και ο Γιάννης Αντετοκούνμπο και απεικονίζει σταρς του μπάσκετ από ολόκληρο τον κόσμο, την ημέρα που η FIBA έκανε τη συμφωνία με τη ΝΙΚΕ.

🏀🏆 LeBron James, Giannis Antetokounmpo, Lindsay Whalen, Kyrie Irving, Marc Gasol and Paul George with the #FIBAWC trophy highlighting FIBA's partnership with Nike

Posted by FIBA on Montag, 27. Februar 2017

Το δεύτερο είναι το συμπέρασμα που εξάγεται και σύμφωνα με το οποίο η στρατηγική της FIBA σε επίπεδο social media περιεχομένου και interactivity τη φέρνει μεταξύ των κορυφαίων ομοσπονδιών στον κόσμο, όπως προκύπτει από την επίσημη μελέτη.

Η TSE Consulting δημοσίευσε προ δύο ημερών τα επίσημα αποτελέσματα για την δραστηριότητα της ΔΟΕ και των 40 Ολυμπιακών Ομοσπονδιών στα social media, με μία έκθεση 29 σελίδων.

Η FIBA βρίσκεται σχεδόν σε όλες τις κατηγορίες, μαζί με τη ΔΟΕ και την FIFA στις τρεις πρώτες θέσεις, ενώ εξαιρετική παρουσία έχει και το 3×3 της FIBA.

To συμπέρασμα είναι ότι η FIBA έχει πολύ αποτελεσματική, ισχυρή και διαδραστική δραστηριότητα στα social media.

Η FIBA είναι η πιο “αγαπημένη” (like-d) Ομοσπονδία μεταξύ των 41 (40 + τη ΔΟΕ)  sτο Facebook: 2η, πίσω μόνο από τη ΔΟΕ, με αύξηση κατά 29% μέσα στο 2017 στα likes που κέρδισε η σελίδα της στο Facebook, όπου έχει συγκεντρώσει 4.513.721 ακόλουθους.

Είναι η πιο δραστήρια Ομοσπονδία από κάθε άλλη με 9.39 posts καθημερινά…

Είναι 2η στη αποδοχή των περισσότερων interactions, έχοντας μπροστά της μόνο τη ΔΟΕ (7.065.839 interactions)

Στο Instagram Είναι 3η σε  αριθμό  Followers πίσω από την ΔΟΕ και την Ομοσπονδία του Παγκόσμιου Ράγκμπι, με 521.717 followers.

Στο Instagram επίσης, η FIBA είναι με διαφορά η πιο δραστήρια από τις υπόλοιπες Ομοσπονδίες έχοντας 5.1 post καθημερινά.

Στο Instagram, έχει το δεύτερο μεγαλύτερο engagement, έχοντας μπροστά της μόνο το World Rugby.

Στο Twitter είναι η 4η Ομοσπονδία με τους περισσότερους followers (428.480), πίσω μόνο από τη FIFA, της ΔΟΕ και το World Rugby.

Στο Youtube βρίσκεται στην τρίτη θέση της λίστας με τα περισσότερα subscriptions, ποστάροντας συνολικά 11341 βίντεο.

Στην έκθεση των 29 σελίδων, η TSE Consulting αφιέρωσε το case study με τίτλο What does it take to be a winner, στη FIBA και υπότιτλο: “Οι βασικές αρχές της FIBA για την επιτυχημένη στρατηγική της στα social media”.

Εκτός από την πρώτη θέση στις φωτογραφίες με τα περισσότερα interactions, η FIBA πρόσφερε φέτος στα social media και την δεύτερη πιο δημοφιλή φωτογραφία αναγκάζοντας της TSE να παραδεχτεί πως η FIBA έχει τον τρόπο ώστε να προκαλεί το ενδιαφέρον της social media παγκόσμιας κοινότητας.

Ηταν η φωτογραφία, που έπαιζε λούπα επί τέσσερις ώρες (σαν ένα ζωντανό βίντεο), με την οποία ζητούσε από τον κόσμο να ψηφίσει τον πιο ολοκληρωμένο παίκτη που επρόκειτο να συμμετάσχει στο Ευρωμπάσκετ του 2017 μεταξύ των

Γιάννη Αντετοκούνμπο

Ντάριο Σάριτς

Νεμάνια Μπιέλιτσα

Γιόνας Μασιούλις

Τορνίκε Σενγκέλια

Η καταγραφή των interactions γινόταν live και ο Γιάννης Αντετοκούνμπο συγκέντρωσε τα περισσότερα θετικά reactions με πολύ μεγάλη διαφορά από τον δεύτερο.

To Top