Η Τότεναμ κυνηγάει συμφωνία με χορηγό για την εισροή χρημάτων στα ταμεία της και σύμφωνα με ρεπορτάζ από την Αγγλία, φέρεται να βρίσκεται σε συζητήσεις με την Google για την ονοματοδοσία του γηπέδου της.
Η Τότεναμ άφησε το ιστορικό “Γουάιτ Χαρτ Λέιν” για να μετακομίσει στο νέο υπερσύγχρονο σπίτι της και αυτό άνοιξε τις πύλες του 2019, με το κόστος του “Tottenham Hotspur Stadium” (χωρητικότητας 62.850 θεατών) να ανέρχεται στο 1 δισεκατομμύριο λίρες.
Έκτοτε, η διοίκηση των σπιρουνιών βρίσκεται σε αναζήτηση ενός βασικού χορηγού που θα τη δυναμώσει οικονομικά σε μία περίοδο που θέλει να ισχυροποιήσει το ρόστερ της με ποιοτικές μεταγραφές και σύμφωνα με την “Daily Mail” είναι πολύ πιθανό να δεχτεί μία ισχυρή οικονομική ένεση μέσω… Google.
Και αυτό γιατι ο πρόεδρος της Τότεναμ, Ντάνιελ Λέβι, συζητάει με τους ανθρώπους του οικονομικού αυτού κολοσσού για το ενδεχόμενο να δοθεί το όνομά της Google στο νέο γήπεδο, με τα σπιρούνια να φιλοδοξούν να βαδίσουν στα χνάρια των Άρσεναλ και Μάντσεστερ Σίτι που τα γήπεδά τους πήραν την ονομασία “Έμιρεϊτς” και “Έτιχαντ” μετά από σχετικές επικερδείς συμφωνίες.
Σημειώνεται πως το γήπεδο της Τότεναμ θεωρείται από τα πλέον σύγχρονα -αν όχι το πιο μοντέρνο-της Premier League και πέρα από ποδοσφαιρικούς αγώνες, έχει φιλοξενήσει αγώνες NFL (όπως την Κυριακή, το Green Bay Packers – New York Giants), πυγμαχίες αλλά και συναυλίες.