Η συνέλευση των μελών της Μπαρτσελόνα ενέκρινε τη συμφωνία με τη Spotify καθώς ο Ζοάν Λαπόρτα έλαβε την υποστήριξη της πλειοψηφίας με 625 ναι, 49 όχι και 27 λευκά ψηφοδέλτια.
Το συμβόλαιο με τη σουηδική μουσική πλατφόρμα προβλέπει συμφωνία ύψους 60 εκατομμυρίων ευρώ ετησίως για τις επόμενες τέσσερις περιόδους, εκ των οποίων τα 57,5 εκατομμύρια είναι «εγγυημένα», συν 2,5 εκατομμύρια που συνδέονται με εύκολα προσβάσιμα μπόνους.
Σε αυτά προστίθενται άλλα 5 εκατομμύρια ετησίως για τα επόμενα τρία χρόνια (15 εκατομμύρια ευρώ συνολικά) με τα οποία η σουηδική εταιρεία απόκτησε το δικαίωμα να τοποθετήσει το λογότυπό της στις προπονητικές εμφανίσεις των δύο ομάδων.
Όσον αφορά τα δικαιώματα της ονομασίας του «Καμπ Νου», η Spotify στοχεύει να τα αποκτήσει για τα επόμενα 12 χρόνια. Στα πρώτα τέσσερα, την περίοδο που θα γίνει η ανακαίνιση του γηπέδου της «Μπάρτσα», η εταιρεία θα πληρώνει 5 εκατ. ευρώ ετησίως και 20 εκατ. συνολικά.
Για το επόμενο διάστημα, από την πέμπτη έως τη δωδέκατη σεζόν, η ετήσια αμοιβή θα ανέλθει στα 20 εκατομμύρια, για ένα σύνολο 160 εκατομμυρίων. Συνολικά, λοιπόν, στα δώδεκα χρόνια η Spotify θα πληρώσει 180 εκατομμύρια ευρώ.
«Αυτό το έργο θα μετατρέψει τις εγκαταστάσεις και το περιβάλλον του γηπέδου σε μια νέα ψυχαγωγική εμπειρία παγκόσμιας κλάσης, ανοιχτή στην πόλη της Βαρκελώνης», δήλωσε το διοικητικό συμβούλιο του συλλόγου.
Στην ομιλία του, ο Λαπόρτα επέμεινε ότι «είναι το καλύτερο συμβόλαιο χορηγίας για τη φανέλα στην ιστορία του συλλόγου».
Ο Χούλι Γκούιου, μέλος του διοικητικού συμβουλίου που ηγήθηκε αυτών των διαπραγματεύσεων, διαβεβαίωσε ότι «δεν είναι μόνο το καλύτερο συμβόλαιο χορηγίας στην ιστορία σε οικονομικές παραμέτρους, αλλά και για τη διεθνή προβολή του πολιτισμού, του αθλητισμού και της ψυχαγωγίας».
Επιπλέον, άφησε να εννοηθεί ότι σε αυτή την αποστολή του συνδυασμού αθλητισμού και μουσικής, θα μπορούσε κανείς να σκεφτεί εκδηλώσεις συναυλιών και άλλων εμπειριών στο γήπεδο και στο νέο «Παλάου Μπλαουγκράνα».
«Ξεκινώντας τον Ιούλιο, η συνεργασία μας θα προσφέρει μια παγκόσμια σκηνή για καλλιτέχνες, δημιουργούς, ποδοσφαιριστές και οπαδούς. Πάντα χρησιμοποιούσαμε την επένδυσή μας στο μάρκετινγκ για να ενισχύσουμε τους δημιουργούς περιεχομένου και τους καλλιτέχνες και αυτή η συνεργασία θα οδηγήσει αυτήν την προσέγγιση σε ένα νέο επίπεδο», δήλωσε ο εμπορικός διευθυντής της Spotify, Άλεξ Νόρστρεμ, πριν από μερικές εβδομάδες.