Ραγδαίες αναμένονται οι δικαστικές εξελίξεις για την αδιανόητη τραγωδία του σιδηροδρομικού δυστυχήματος των Τεμπών, στο οποίο σκοτώθηκαν 57 άνθρωποι και τραυματίστκαν άλλοι 181 επιβάτες. Ο κύκλος των κατηγορουμένων έχει διευρυνθεί.
Αρχές Σεπτεμβρίου θα δώσουν εξηγήσεις 26 μη πολιτικά πρόσωπα που φέρονται να συνδέονται με τη σύμβαση 717 για τη σηματοδότηση και την τηλεδιοίκηση στους σιδηροδρόμους.
Την ίδια περίοδο, αναμένεται να απολογηθούν και οι τέσσερις νέοι κατηγορούμενοι σε βάρος των οποίων ασκήθηκαν σήμερα ποινικές διώξεις για ένα κακούργημα και τρία πλημμελήματα. Πρόκειται για δύο πρώην προέδρους και διευθύνοντες συμβούλους του ΟΣΕ κι ένα εκτελεστικό μέλος του ΔΣ που ήταν υπεύθυνο για τις παραλείψεις που εντοπίστηκαν στις αρμόδιες διευθύνσεις, παραλείψεις που φαίνεται να συνδέονται αιτιωδώς με το δυστύχημα.
Το σκέλος της έρευνας που αφορά στους πρώην υπουργούς Μεταφορών, Χρήστο Σπίρτζη και Κώστα Καραμανλή, διαβιβάστηκε στα μέσα Ιουλίου στη Βουλή, με τις εξελίξεις στην υπόθεση να αναμένονται μετά την έναρξη λειτουργίας του Κοινοβουλίου, τον Σεπτέμβριο.
Χρήσιμα στοιχεία αναμένουν οι εφέτες ανακριτές και από την άρση του τηλεφωνικού απορρήτου προκειμένου να εξακριβωθεί εάν οι δύο μηχανοδηγοί είχαν επικοινωνήσει με τα σταθμαρχεία ή μεταξύ τους πριν από τη σύγκρουση των δύο τρένων.
Σύμφωνα πάντως με τον δικηγόρο θυμάτων Αλέξη Κούγια που μαζί με τους συγγενείς τους επισκέφτηκε τον εφέτη ανακριτή, ο κύκλος των ανακρίσεων, τους διαβεβαίωσε θα κλείσει εντός τριών μηνών προκειμένου να δρομολογηθεί η δίκη και να μην αποφυλακιστούν λόγω παρέλευσης του 18μηνου οι κατηγορούμενοι που είναι ήδη στη φυλακή.