Ο Μαξ Φερστάπεν με προσπέραση δύο γύρους πριν το φινάλε στον Λιούις Χάμιλτον, πήρε τη νίκη στο Γκραν Πρι της Γαλλίας και οδηγεί την βαθμολογία του πρωταθλήματος.
Επίδειξη δύναμη από την τρομερή Red Bull που δείχνει πιο ικανή από ποτέ να σπάσει την κυριαρχία των τελευταίων ετών από την Mercedes και τον Λιούις Χάμιλτον, με τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή να βλέπει τον Φερστάπεν να τον περνάει δύο γύρους πριν το φινάλε και να γίνεται… καπνός μέχρι το φινάλε. Παράλληλα, όπως είπε και ο ίδιος στην ομάδα του μέσω της ενδοεπικοινωνίας πήρε την… εκδίκησή του, προφανώς εννοώντας το Γκραν Πρι της Βαρκελώνης προ εβδομάδων.
Η Red Bull στηρίχθηκε στην στρατηγική. Ήξερε πως το Γκραν Πρι θα κέρδιζε αυτός που είχε την καλύτερη στρατηγική και η εταιρεία του Φερστάπεν άρχισε να καταστρώνει τα πλάνα της. Οι πρώτοι δέκα γύροι πέρασαν χωρίς κάποια αλλαγή και με μικρές διαφορές ανάμεσα στην πρώτη τριάδα (Φερστάπεν, Χάμιλτον, Μπότας), με τον Φεράρι να επιλέγει να κάνει πρώτη πιτ-στοπ με τον Λεκλέρκ και να αποδεικνύεται λάθος κίνηση αφού έμεινε στα πολύ χαμηλά από νωρίς. Ο Φερστάπεν μπήκε ένα γύρο νωρίτερα από τον Χάμιλτον για το πρώτο πιτ-στοπ και η Red Bull δικαιώθηκε για την επιλογή της, αφού ο Πέρεθ πέρασε πρώτος, ο Φερστάπεν δεύτερος και οι δύο Mercedes από πίσω να τον πιέζουν.
Ο Χάμιλτον πίεζε ασφυκτικά τον Φερστάπεν, αλλά δεν μπορούσε να τον περάσει και η Red Bull αποφάσισε στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα να μπει και πάλι πρώτη για πιτ-στοπ. Δικαιώθηκε, αφού ο Φερστάπεν παρότι στη δεύτερη θέση συνεχώς κέρδιζε χρόνο και μείωνε την απόσταση. Κάθε γύρος ισοδυναμούσε και με κερδισμένο δευτερόλεπτο, με τον Χάμιλτον να κάνει συντήρηση των ελαστικών του για να αντέξει μέχρι το φινάλε και να αμυνθεί. Δεν το κατάφερε αφού δύο γύρους πριν το φινάλε ο Φερστάπεν πέρασε μέσα στη ζώνη του DRS για… πλάκα τον Χάμιλτον, ανέβηκε πρώτος και… εξαφανίστηκε μέχρι το φινάλε για να πάρει την καρό σημαία, με τον Βρετανό πρωταθλητή να μένει δεύτερος και τον Πέρεθ να ανεβαίνει επίσης στο πόντιουμ, έχοντας προσπεράσει τον Μπότας.