Ο Χόρας Γκραντ εξαπέλυσε δριμεία επίθεση στον Μάικλ Τζόρνταν και τους δημιουργούς του Last Dance θεωρώντας πως το ντοκιμαντέρ που ολοκληρώθηκε περιλάμβανε πολλά ψέματα και απέκρυψε πολλές λεπτομέρειες που δεν… συνέφεραν το κεντρικό πρόσωπο και την εικόνα του.
Ο άλλοτε συμπαίκτης του Air στην κατάκτηση των τριών πρώτων πρωταθλημάτων εξοργίστηκε από τις κατηγορίες του πως ήταν η βασική πηγή για το βιβλίο του Σαμ Σμιθ «Jordan Rules», που παρουσίαζε το… σκοτεινό πρόσωπο του θρύλου των Μπουλς.
«Όσα είπε είναι όλα ψέματα. Αν ο Μάικλ είχε παράπονα από μένα, ας τα λύσουμε σαν άντρες. Ας μιλήσουμε ή να το λύσουμε με άλλον τρόπο. Όμως εκείνος προτίμησε να βγει και να πει αυτά τα ψέματα για μένα ότι εγώ ήμουν η πηγή πίσω από το βιβλίο. Εγώ ήμουν και παραμένω φίλος με τον Σαμ (σ.σ. συγγραφέας), αλλά τα αποδυτήρια είναι ιερά για μένα και ποτέ δεν θα έβγαζα προς τα έξω οτιδήποτε προσωπικό. Ο Σαμ ήταν ερευνητής, έπρεπε να έχει δύο πηγές για να γράψει κάτι, οπότε γιατί ο Μάικλ κατηγορεί μόνο εμένα; Είναι κακία αυτό από πλευράς του και νομίζω πως φάνηκε και σε αυτό το κατ’ ευφημισμόν ντοκιμαντέρ. Αν πεις κάτι για αυτόν, θα σε αποκόψει και θα προσπαθήσει να διαλύσει τον χαρακτήρα σου», τόνισε ο παλαίμαχος πάουερ φόργουορντ.
«Με τον Μπάρκλεϊ ήταν φίλοι για 20-30 χρόνια και είπε κάτι για το πώς διοικεί τους Χόρνετς και από τότε δεν έχουν μιλήσει. Με κατηγορεί εμένα για ‘ρουφιάνο’, ενώ εκείνος είπε ότι πριν 35 χρόνια σαν ρούκι έβλεπε τους συμπαίκτες του να κάνουν ναρκωτικά, ινδική κάνναβη και να έχουν γυναίκες στα δωμάτιά τους. Γιατί να το φέρει αυτό στο προσκήνιο; Αν θέλεις να κατηγορήσεις κάποιον ως ‘ρουφιάνο’, μάλλον ο ‘ρουφιάνος’ είσαι εσύ», πρόσθεσε.
Παράλληλα εξέφρασε παράπονα για το πώς παρουσιάστηκαν κάποιοι παίκτες των Μπουλς. «Ήταν διασκεδαστικό, αλλά εμείς που ήμασταν στην ομάδα ξέρουμε ότι το 90% ήταν ψέματα. Πολλά από όσα είπε ο Τζόρνταν στους συμπαίκτες του προκάλεσαν την αντίδρασή τους, αλλά αυτά τα έκοψαν στο μοντάζ του ντοκιμαντέρ, αν θέλεις να το πεις έτσι».
Για τη μεταξύ τους σχέση όσο ήταν συμπαίκτες είπε: «Πίστευε πως μπορούσε να κυριαρχήσει πάνω μου, αλλά έσφαλε οικτρά. Όποτε τα έβαλε μαζί μου, του απάντησα αμέσως. Όμως αυτό που είδαμε για τον Πέρδιου, τον Κερ και τον Μπαρέλ ήταν άσχημο. Να βλέπεις αυτός τον ηγέτη να τους επιτίθεται έτσι. Κατανοώ ότι στην προπόνηση πρέπει να σπρώχνεις τους άλλους, αλλά όχι να τους χτυπάς και να τους βρίζεις».
Όσο για την ιστορία ότι ο Τζόρνταν είχε δώσει εντολή στους φροντιστές μιας πτήσης να μην δώσουν φαγητό στον Γκραντ μετά από μια κακή εμφάνιση του τελευταίου; «Είναι αλήθεια, αλλά αντέδρασα. Αν κάποιος πάει να μου πάρει το φαγητό, θα τον σπάσω στο ξύλο. Και πιστέψτε με, τότε θα είχα κανονίσει τον MJ. Όντως είπε στον φροντιστή ‘μην του δώσετε να φάει, έπαιξε σκατά’, αλλά εγώ απάντησε με λόγια που δεν θέλω να πω εδώ. Όρθωσα ανάστημα. ‘Αν το θες, έλα να το πάρεις’, του είπα και φυσικά δεν κουνήθηκε. Απλώς… γάβγιζε. Όποιος με ξέρει καταλαβαίνει πως δεν θα ερχόταν να πάρει κάποιος το φαγητό μου χωρίς να τον πλακώσω στο ξύλο. Αν το έκανε αυτό θα τον είχα σαπίσει! Δεν θα υπήρχαν ούτε έξι πρωταθλήματα, ούτε… Air Jordan. Σας διαβεβαιώνω».
Ερωτηθείς αν τον ενοχλεί που δεν έχουν σχέσεις πλέον, απάντησε: «Τελευταία φορά επικοινωνήσαμε πριν τρία χρόνια με μηνύματα. Αν τον συναντήσω θα δείξουμε σεβασμό ο ένας στον άλλο, γιατί πήραμε μαζί τρία πρωταθλήματα, αλλά δεν θα χάσω και τον ύπνο μου».
Ο Γκραντ είχε παράπονα και για το πώς παρουσιάστηκε ο Σκότι Πίπεν στο ντοκιμαντέρ. «Ποτέ δεν υπήρχε ένας δεύτερος ρόλος που να είχε παρουσιαστεί τόσο άσχημα. Είπαμε για το παιχνίδι που είχε ημικρανίες ή για την τελευταία επίθεση που αρνήθηκε να μπει και ο Τζόρνταν τον έλεγε εγωιστή. Όμως ο Πίπεν ήταν μέσα στον έκτο τελικό όταν δεν μπορούσα καλά-καλά να περπατήσει με το πρόβλημα στη μέση του. Ο Τζόρνταν δεν ήταν καν στην ομάδα σε εκείνο το ματς που αρνήθηκε να μπει στο τέλος. Εμείς σαν ομάδα το διαχειριστήκαμε καλά, γιατί να το επαναφέρει;».
Γενικώς, ο Γκραντ θεωρεί πως το ντοκιμαντέρ δεν ήταν καθόλου αντικειμενικό. «Όταν ένα δήθεν ντοκιμαντέρ αφορά έναν άνθρωπο και εκείνος έχει τον τελευταίο λόγο για το τι θα βγει προς τα έξω, δεν είναι ντοκιμαντέρ. Είναι η δική του εκδοχή για ό,τι έγινε. Αυτό δεν είναι ντοκιμαντέρ, γιατί πολλά πράγματα παραλείφθηκαν ή κόπηκαν στο μοντάζ».