Το περιοδικό Forbes ανέφερε ότι ο Κριστιάνο Ρονάλντο, ξεπέρασε τον Αμερικανό, πυγμάχο Φλόιντ Μειγουέδερ και τον συμπατριώτη του, παίκτη του γκολφ, Τάιγκερ Γουντς (σ.σ. εναλάσσονται στην κορυφή από το 2001) και έγινε ο πιο ακριβοπληρωμένος αθλητής στον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων των μισθών, επιδομάτων και χορηγιών.
Σύμφωνα με το Forbes, ο Πορτογάλος άσος, έχει συνολικό ετήσιο εισόδημα περίπου 88.000.000 δολάρια, ή σχεδόν 80 εκατομμύρια ευρώ. Έναντι 67.400.000 ευρώ, που τον Απρίλιο του «απέδιδε» το France Football. Και ενώ τα έσοδα από τους μισθούς είναι λίγο περισσότερα σχεδόν από τα 20.000.000 ευρώ (τόσο με την παλιά όσο και τη νέα σύμβαση), οι χορηγοί είναι αυτοί που κάνουν και αυτόν αλλά και τους άλλους αθλητές πραγματικά πλούσιους.
Η Nike, που έχει συμβόλαιο με τον Πορτογάλο έως το 2020, του δίνει περίπου 15 εκατομμύρια ευρώ ετησίως, ενώ ακολουθούν τα συμβόλαιο με Castrol (περίπου 6 εκατ.), Armani (1 εκ. μέχρι το 2019), Kentucky Fried Chicken (200.0000), τα ρολόγια Tag Heuer, η Emirates, τα προϊόντα wellness Herbalife, τα ποτά Soccerade, οι εταιρείες Pokerstars, Clear Shampoo, Konami για το Pro Evolution Soccer videogame (μέχρι το 2018), η Toyota, η Samsung και η πορτογαλική Banco Espirito Santo.
H ιστοσελίδα Football Leaks, που ειδικεύεται στην αποκάλυψη των συμβολαίων, αναφέρει ότι Ρονάλντο έλαβε επίσης 1 εκατ. ευρώ από συμφωνία με την αραβική εταιρεία τηλεφωνίας, Mobily, μόνο για ένα διαφημιστικό και μερικά μηνύματα στο διαδύκτυο. Στην Ιαπωνία έφτασε για να προωθήσει την Fitness Pro, χωρίς να γίνει γνωστό το αντίτιμο.
Γιατί, όμως, συμβαίνουν όλα αυτά; Απλά επειδή ο Ρονάλντο είναι ένα παγκόσμιο φαινόμενο. Δεν υπάρχει αθλητής, ηθοποιός ή τραγουδιστής, που να «πουλάει» όσο αυτός. Στο Facebook, έχει 117 εκατομμύρια ανθρώπους που τον ακολουθούν, στο Twitter 48 εκατομμύρια οπαδούς, ενώ στο Instagram έχουν ήδη υπερβεί τα 81 εκατομμυρια.
Έτσι, ένα μήνυμά του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης φτάνει σχεδόν σε 250 εκατομμύρια ανθρώπους, σύμφωνα με το Forbes, που υπογραμμίζει ότι προσελκύει 60% περισσότερο από κάθε άλλον αθλητή. Ίσως, μόνο ο Ομπάμα, ο Πάπας της Ρώμης και ελάχιστοι άλλοι μπορούν να αντέξουν αυτούς τους αριθμούς.
Μια μελέτη του Hookit, που σημειώνεται από το Forbes, σχετικά με τις αξίες της χορηγίας και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έχει υπολογίσει ότι Κριστιάνο Ρονάλντο έχει δημιουργήσει για τη Nike κέρδη περίπου 36 εκ.δολάρια κατά τη διάρκεια του 2016. Και για όλους τους χορηγούς του Ρονάλντο έχει υπολογίσει την τιμή στα 175 εκ.
Ένα τεράστιο μέγεθος που εξηγεί γιατί ο διάσημος μάνατζέρ του, Ζόρζε Μέντες, επιμένει στην σκληρή γραμμή βάσει της οποίας, ο Ρονάλντο κρατά για λογαριασμό του, το 50% των δικαιωμάτων της εικόνας του.