ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Ρίχνει το βάρος (και) στο εμπορικό τμήμα, για αύξηση των εσόδων την επόμενη σεζόν…

Η δυναμική του Άρη είναι τέτοια που θα μπορούσε να του αποφέρει πολλά περισσότερα έσοδα από αυτά που ενδεχομένως του προσέφερε φέτος…

Η φετινή ομάδα εξασφαλίζει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά την έξοδό της στην Ευρώπη, ενώ ανέδειξε και φέτος το ισχυρό brand name της με κάθε τρόπο. Από την εικόνα που εμφάνισε η ομάδα στο γήπεδο, μέχρι και τις εξέδρες, που και φέτος ήταν γεμάτες, καθώς ο Άρης ήταν 4ος στα εισιτήρια (133.441 κομμένα) με 10.265 κατά μέσο όρο και τεράστια διαφορά από τον 5ο.

Είναι μονόδρομος για τον Θοδωρή Καρυπίδη να “επενδύσει” ακόμα περισσότερα και στον συγκεκριμένο τομέα και αυτό προτίθεται να κάνει.

Κάποια βήματα αρχής γενομένης από το περασμένο καλοκαίρι έγιναν στο κομμάτι αυτό, όμως θα πρέπει να υπάρξει περισσότερο ανθρώπινο δυναμικό που θα έχει ως μοναδικό στόχο το να προσελκύσει χορηγούς για την ομάδα, αναδεικνύοντας με τον σωστό τρόπο την δυναμική της.

Οι υποκατηγορίες άλλωστε είναι πολλές και σημαντικές: Xoρηγοί στην φανέλα και στο γήπεδο, αθλητικός ρουχισμός της ομάδας, μπουτίκ, ακόμα και τα social media και η προώθηση της ομάδας μέσω αυτών.

Εφόσον λοιπόν δοθεί η προσοχή που απαιτείται τότε είναι δεδομένο πως τα έσοδα της ομάδας θα αυξηθούν την επόμενη αγωνιστική περίοδο. Τα λάθη ακόμα και του πρόσφατου παρελθόντος, μπορούν να αποτελέσουν “μικρά μαθήματα” για το πως πρέπει οι “κιτρινόμαυροι” να διαχειριστούν το εμπορικό τους τμήμα.

 

 

 

To Top