Μέσα στο χορηγικό της πλάνο η ΚΑΕ παρουσιάζει επίσης την αυξητική τάση που είχαν τα social media του Αυτοκράτορα και την τηλεθέαση που σαφώς είναι ένα μεγάλο ατού για κάθε υποψήφιο χορηγό διότι πολύ απλά ο Άρης “πουλάει” παντού.
Το Παιχνίδι σου Καλύτερο με Live Streaming και Cash-out (ισχύουν όροι & προϋποθέσεις)!
Αυτά τα νούμερα που παρουσιάζονται στο χορηγικό πλάνο αποκτούν ακόμα μεγαλύτερη αξία, αν αναλογιστεί κανείς την πολύ μέτρια χρονιά που έκανε αγωνιστικά η ομάδα.
LIKES: Οργανική αύξηση 80% από την αρχή της σεζόν
ENGAGEMENT: Μέση άνοδος 378% από την αρχή της σεζόν
PAGE VIEWS: Mέση άνοδος 601% από την αρχή της σεζόν
REACH: Μέση άνοδος 878% από την αρχή της σεζόν
FOLLOWERS: 90% αύξηση από την αρχή της σεζόν
GENDER: 15% γυναίκες – 85% άνδρες (ιδιαίτερα υψηλό ποσοστό γυναικών για ομάδα
ΤΟΠΟΘΕΣΙΕΣ: 35% Θεσσαλονίκη – 9% Αθήνα – / 60% Βόρεια Ελλάδα – 27% Λοιπή χώρα – 13% Εξωτερικό
ΤΗΛΕΘΕΑΣΗ
Ο Άρης είναι πρώτος σε τηλεθέαση στην Basket League, με ποσοστό που κυμαίνεται στο 11% πανελλαδικά. Υψηλότερο ποσοστό το 12% στον αγώνα με τον Παναθηναϊκό και χαμηλότερο το 9% στον αγώνα με το Περιστέρι, σε ένα πρωτάθλημα που δεν ξεπερνάει το 3% στις υπόλοιπες ομάδες!