Μπορεί να έχουν περάσει τέσσερα χρόνια και δυο μήνες από το ξεκίνημα της σεζόν 2018-2019, όμως δυο παιχνίδια του Άρη από τη συμμετοχή του στα Προκριματικά του Basketball Champions League, φιγουράρουν στη δεύτερη και την τρίτη θέση αντίστοιχα των παιχνιδιών, με τις περισσότερες προβολές στο επίσημο κανάλι του BCL, στο Youtube.
Ο λόγος για τις εκτός έδρας αναμετρήσεις με τη Ντινάμο Τιφλίδας (39.000 προβολές) και τη Νίζνι Νόβγκοροντ (37.000 προβολές), τις οποίες αντιμετώπισαν οι κιτρινόμαυροι, στο πλαίσιο της πρώτης και της δεύτερης φάσης των Προκριματικών της διοργάνωσης, αντίστοιχα.
Ένα γεγονός που λέει πολλά για τη δυναμική και το ειδικό βάρος του μπασκετικού Άρη, καθώς σε διάστημα τεσσάρων χρόνων δεν υπήρξε κάποιο παιχνίδι, το οποίο να μεταδόθηκε ολόκληρο σε livestreaming-πλην φυσικά του τελικού της ΑΕΚ με τη Μονακό, που είχε προηγηθεί τον Μάιο του 2018 και είναι πρώτος αγώνας σε τηλεθέαση με 66.000 προβολές- , το οποίο συγκέντρωσε τόσο μεγάλο ενδιαφέρον. Πέρα δηλαδή από τον τελικό που δικαιολογημένα, συγκεντρώνει τα βλέμματα όλων, δυο αγώνες… Προκριματικών (!) του μπασκετικού Άρη κατέχουν ένα σημαντικό ρεκόρ.
Με απλά λόγια ένας Άρης με δυναμικό brand name, δημοτικότητα, κόσμο που τον αγαπάει και τον ακολουθεί! Μια ακόμη εξήγηση για το τι μπορεί να καταφέρει αυτή η ομάδα, εφόσον πετύχει την οικονομική της εξυγίανση, με δεδομένη και την εικόνα που βγάζει ήδη φέτος από τα πρώτα παιχνίδια, σε παρκέ και κερκίδες.
Δείτε εδώ: