Μία σημαντική διάκριση για τον Άρη ανακοινώθηκε στο απολογιστικό Club Meeting, το οποίο έλαβε χώρα στη Βαρκελώνη, πριν από την κλήρωση του BKT EuroCup.
Όπως ανακοίνωσε η ΚΑΕ Άρης:
“Συγκεκριμένα, η Ελλάδα κατέλαβε την 4η θέση στον πίνακα με τα συνολικά reactions που είχαν όλα τα Μέσα του BKT EuroCup και αφορούν σε προβολές στο youtube και συμμετοχή (προβολές βίντεο) και αντιδράσεις – αλληλεπιδράσεις στα social media.
Η Ελλάδα, μέσω του ΑΡΗ Midea, πήρε την 4η θέση με 9.6 εκατομμύρια reactions, πίσω από την Τουρκία (32.3 εκατ.), Γαλλία (21 εκατ.) και Ισπανία (21 εκατ.), οι οποίες, πέραν του ότι είναι πολύ μεγαλύτερες πληθυσμιακά χώρες, είχαν από δύο ομάδες στη διοργάνωση.
Ένα μεγάλο «ευχαριστώ» στον κόσμο του ΑΡΗ Midea, ο οποίος αποδεικνύει ότι η ομάδα μας επέστρεψε για τα καλά στην Ευρώπη, εντός κι εκτός παρκέ”!